بازی ایکس باکس Call Of Duty Modern Warfare 2 نشر همراه رایانه بهسان

211322

 DVD9 | قیمت پشت جلد : 40000 تومان | شماره مجوز اثر 10700-3018

بازی Call Of Duty Modern Warfare 2 نشر همراه رایانه بهسان مخصوص XBOX

 Call Of Duty Modern Warfare 2 XBOX Game  

خرید عمده بازی ایکس باکس Call Of Duty Modern Warfare 2 نشر همراه رایانه بهسان

ندای وظیفه: جنگاوری نوین 2 (به انگلیسی: Call of Duty: Modern Warfare 2) یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط اینفینیتی وارد، توسعه یافته و به وسیلهٔ اکتیویژن منتشر شده‌است. این ششمین قسمت از مجموعه ندای وظیفه و دنباله مستقیم ندای وظیفه 4 جنگاوری نوین است که خط داستانی بازی را ادامه می‌دهد. این بازی در 10 نوامبر 2009 به صورت جهانی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن و اکس‌باکس منتشر شد. 

جنگاوری نوین 2 توانسته‌است نقدهای مثبتی را از وبگاه‌های بازی مختلف دریافت کند، امتیاز ۹۴٪ را از متاکریتیک دریافت کرده، همچنین در 24 ساعت اول انتشارش، حدود 4.7میلیون نسخه کپی فروش جهانی داشته‌است و سومین بازی پرفروش تاریخ آمریکا تبدیل شده‌است.

داستان این بازی به شیوه‌ای سینمایی ساخته شده‌است و دقیقاً بعد از پایان جنگاوری نوین آغاز می‌شود. بازی در افغانستان شروع می‌شود، که آن‌جا سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا به فرماندهی ژنرال شپرد در تلاشند تا یکی از شهرهای افغانستان را از دست نیروهای جنگ‌طلب خارج کنند. در این قسمت سرباز یکم جوزف آلن یکی از نقش‌های اصلی عملیات را بر عهده دارد. آلن جاسوس سازمان سیا است و با نام مستعار اَلکسی بورودین برای نزدیکی به ماکاروف وارد نیروهای او می‌شود. سروان جان «سُوپ» مک‌تاویش و گروهبان گری «رُوچ» سندرسون تحت گروه 141 وارد یک منطقهٔ هوابرد در روسیه می‌شوند تا نمونه‌های گمشدهٔ سازمان اس‌سی‌اس از یک ماهواره را بازیابی کنند. در این حین آلن وارد نیروهای ماکاروف شده و به قتل‌عام مردم در فرودگاه بین‌المللی زاکائف می‌پردازد. ماکاروف که از قبل به نقشهٔ آلن پی برده بود، او را می‌کشد و هویتش را به عنوان یک شخص آمریکایی برملا می‌سازد. به این ترتیب روسیه، آمریکا را مسئول این جنایت می‌داند و به آمریکا حملهٔ نظامی می‌کند. به سرباز جیمز رامیرز و تیمش در تفنگداران دریایی آمریکا به رهبری گروهبان یکم فولی مأموریت داده می‌شود تا از حومهٔ شهر و مناطق شمال شرقی ویرجینیا در مقابل حملات روس‌ها دفاع کنند. سپس آن‌ها به سمت واشینگتن، دی.سی. حرکت می‌کنند.

تیم 141 روی پروندهٔ ردیابی ماکاروف کار می‌کند و متوجه می‌شود که بزرگ‌ترین مخالف ماکاروف یک فرد در زندان گولاگ با کد 627 (Prisoner 627) است. سروان سُوپ مک‌تاویش زندانی 627 را آزاد می‌سازد و متوجه می‌شود این شخص همان کاپیتان پرایس است که گمان می‌کرد مرده بود. پرایس تصمیم می‌گیرد به سمت هیجاک، یک زیردریایی هسته‌ای روسی برود و یک موشک بالیستیک قاره‌پیما را به سمت واشینگتن شلیک کند ولی تصمیم می‌گیرد کلاهکی را در موشک قرار دهد و آن را در اتمسفر منفجر کند تا ایستگاه فضایی بین‌المللی نابود شود ولی پالس الکترونیکی باعث می‌شود که همهٔ وسایل الکترونیکی از کار بیفتد اندکی بعد رامیرز و گروهش متوجه می‌شوند شهر بعد از انفجار هسته‌ای از دست رفته‌است. تنها راه تمام کردن مأموریت قرار دادن فشفشهٔ سبز روی پشت‌بام کاخ سفید است که تحت کنترل نیروهای روسی قرار گرفته‌است. رامیرز و گروهش فشفشهٔ سبز را در حداقل زمان ممکن در محل خود قرار می‌دهند. با قرار گرفتن فشفشهٔ سبز روی کاخ سفید، واشینگتن، دی.سی. به‌طور قطعی از تصرف و کنترل روس‌ها خارج می‌شود.

گروه سنی+18
قابل استفاده در کدام کنسولXbox 360
سبک بازیاکشن

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

بازی ایکس باکس Call Of Duty Modern Warfare 2 نشر همراه رایانه بهسان

بازی ایکس باکس Call Of Duty Modern Warfare 2 نشر همراه رایانه بهسان

 DVD9 | قیمت پشت جلد : 40000 تومان | شماره مجوز اثر 10700-3018

بازی Call Of Duty Modern Warfare 2 نشر همراه رایانه بهسان مخصوص XBOX

 Call Of Duty Modern Warfare 2 XBOX Game  

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب