Streets Of Rage 4

210392

یک حلقه DVD5 | قیمت پشت جلد 32,000 تومان | سبک اکشن | رده سنی +12

Streets Of Rage 4

| شماره شناسنامه اثر : 9/4239

Streets Of Rage 4

Streets of Rage 4 با سبک گیم پلی بازی های قبلی در سری Streets of Rage از اوایل دهه 1990، بازی Streets of Rage 4 یک بازی ضرب و شتمی است که در آن حداکثر چهار بازیکن به صورت محلی یا دو بازیکن آنلاین با دشمنان مبارزه می کنند. در کنار حملات استاندارد، پرتاب‌ها و حرکات حمله رعد اسا، هر شخصیت بازیکن دارای مجموعه‌ای از حملات ویژه است که می‌توان آن‌ها را به قیمت سلامتی انجام داد. با این حال، در این بازی، بازیکنان می‌توانند با انجام حملات متوالی بدون ضربه خوردن، سلامتی را که در یک حمله خاص صرف شده است، بازیابی کنند. هر شخصیت بازیکن همچنین دارای ترکیب فوق العاده منحصر به فرد، "Star Moves" است که می تواند با جمع آوری ستاره ها در هر سطح انجام شود. یک سیستم ترکیبی جدید معرفی شده است، همراه با توانایی حریف کردن حریفان در برابر دیوارها و بازیکنان دیگر، که به بازیکنان اجازه می‌دهد امتیاز بیشتری را با رشته کردن ترکیب‌های بلند بدون ضربه زدن به یکدیگر کسب کنند. هر شخصیت دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است، مانند پرش دیواری مکس و پرش گریپلینگ، مکانیک جداسازی اسلحه شیوا و ترکیب هوایی ریو/هوا، و مبارزه دوربرد فلوید.

 بازیکنان بسته به تنظیمات سختی تعداد زندگی محدودی دارند، اما می توانند با کسب تعداد مشخصی امتیاز، درآمد بیشتری کسب کنند. اگر همه بازیکنان تمام عمر خود را از دست بدهند، باید از ابتدا سطح را دوباره امتحان کنند. حالت Boss Rush و حالت Battle Mode رقابتی که به دو بازیکن اجازه می دهد با یکدیگر مبارزه کنند. این بازی همچنین دارای یک گزینه صوتی یکپارچ هسازی با سیستم عامل است که دارای آهنگ‌های موسیقی از هر دو نسخه Mega Drive/Genesis و Master System/Game Gear دو بازی اول است.

بازی پایه دارای پنج شخصیت اصلی قابل بازی است. اکسل استون و بلیز فیلدینگ کهنه سربازان سری، آدام هانتر که در ابتدا در اولین بازی Streets of Rage ظاهر شد و دو شخصیت کاملاً جدید گیلاس هانتر، دختر آدام، و فلوید ایرایا، شاگرد سایبرنتیک دکتر زان. 

گروه سنی+12
قابل استفاده در کدام کنسولکامپیوتر
تعداد دیسک1 حلقه DVD
سبک بازیاکشن

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

Streets Of Rage 4

Streets Of Rage 4

یک حلقه DVD5 | قیمت پشت جلد 32,000 تومان | سبک اکشن | رده سنی +12

Streets Of Rage 4

| شماره شناسنامه اثر : 9/4239

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب