THUMPER

210118

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 10000 تومان

THUMPER

THUMPER

بازی Thumper محیطی تهاجمی, خارق العاده و بی انتهاست . در این بازی شما در نقش سوسکی فضایی در فضایی جهنمی و بی کران با سرعتی بسیار زیاد در حرکت بوده و با سرعت عمل سریع خود به مراحل بالاتر ارتقا خواهید یافت . این بازی شامل 9 مرحله جذاب بوده و سرعت و دقت در فضایی بدون آرامش هدف اصلی آن معرفی شده است.

حرکت دوار نورها و تشعشعات رنگین خاص, توهمی بی نظیر را در ذهن شما خلق خواهد کرد .

در خلاء جهنمی شجاع باشید و با یک سر غول پیکر دیوانه است که با سرعت زیاد حرکت می کند و همیشه در لبه است و سعی در فرار دارد. خوشه ها و مارهایی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید. 

در مسیر بی‌پایان فریاد بزنید و با کنترل‌های ساده و محفوظ از موانع عبور کنید. به جلو حرکت کنید، بر حرکات جدید مسلط شوید، به سرعت‌های فوق‌العاده برسید و از جنگ‌های حماسی رئیس جان سالم به در ببرید. هر تاثیر کوبنده با یک موسیقی متن اصلی تپنده آمیخته شده است. برای رسیدن به سعادت ترکیبی، باید از جهنم ریتم عبور کنید.

این سوسک چندین بار مورد اصابت قرار می گیرد و از آسیب و سرنوشت اجتناب ناپذیری که در آن افتاده است رنج می برد. هر سطح یک برزخ از دقت اختصاصی است که شما را به حلقه ای از الگوها و قوانینی که باید دنبال کنید زنجیر می کند و در نهایت می توانید از آن عبور کنید. اما حتی پس از سال‌ها بیدار شدن از کابوس، خاطره همچنان در ذهن پرسه می‌زند.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

THUMPER

THUMPER

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 10000 تومان

THUMPER

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب