CSI Collection

302056

یک حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 14000 تومان | اتوران اختصاصی | راهنمای نصب برنامه ها به زبان فارسی

| شماره شناسنامه اثر : 16-0165-052774

CSI Collection

شرکت computers &structures یکی از معروف ترین شرکت های پیشرو در زمینه مهندسی ساخت و ساز و زلزله ،ارائه نرم افزارهای عمرانی ،خدمات تجزیه و تحلیل انواع سازه های ساختمانی ،مهندسی سازه و طراحی نرم افزار است . این شرکت در کالیفرنیا مستقر بوده و دفتر دیگری نیز در نیویورک دارد . مجموعه نرم افزار تجزیه و تحلیل ساختاری و طراحی CSI  محصول این شرکت ،شامل نرم افزارهای  CSICOL.SAP 2000.CSIBRIDGE.ETABS.SAFE.PERFORM 3 است .

نرم افزارCSI BRIDGE  :نرم افزار تخصصی تجزیه و تحلیل و طراحی ،متناسب با مهندسی سیستمهای پل است . سیستم تعلیق ،پل کابلی ،پل های مرتفع ماشین رو و سایر سیستم های  پل ساده و پیشرفته ،میتوانند متناسب با اهداف و کاربری های مختلف ،از جمله عبور از روی آب ،ایجاد اتباط بین نقاطی روی زمین و یا گسترش زیر ساختهای بزرگراه توسط این نرم افزار قدرتمند مدلسازی و طراحی شوند .این نرم افزار در واقع ،کنترلها و ویژگی های سفارشی مختلف را در یک محیط مدلسازی مبتنی بر شی قدرتمند ،با هم ادغام میکند ،تا ابزار محاسباتی بصری ،عملی و سازنده ای برای مهندسی پل ارائه دهد .ویژگی های پیشرفته مدلسازی و تکنیکهای پیچیده تجزیه و تخلیل در این نرم افزار مواردی چون اثرات دینامیکی ،رفتار غیر الاستیک و غیرخطی هندسی را به خوبی پوشش میدهند .

نرم افزار CSI SAFE : یک بسته جامع نرم افزاری است که تمام جنبه های فرآیند طراحی مهندسی را از ایجاد طرح گرفته تا تولید نقشه های جزئی در یک محیط واحد و بصری ترکیب میکند .این نرم افزار اغلب در طراحی سیستمهای دال و کف بتوننی به کار گرفته میشود .این نرم افزار امکان ارزیابی محلی بسیار پیشرفته سیستمهای فونداسیون را در ساختارهای بزرگتر فراهم میکند و فایل های SAP 2000 .CAD.ETABS ,وارد میکند .

نرم افزار ETABS :

این نرم افزار ،بسته نرم افزاری یکپارچه و قدرتمندی برای تجزیه و تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی است که در واقع یک محصول نرم افزاری مهندسی است که به تجزیه و تحلیل و طراحی ساختمان های چند طبقه میپردازد .ابزارها و الگو های مدلسازی ،نسخه های بارگذاری مبتنی بر کد ،روش های تجزیه و تحلیل و تکنیکهای را حل ،همه و همه با هندسه مختص این کلاس از ساختار،هماهنگ هستند .سیستم های پایه یا پیشرفته در شرایط استاتیک یا دینامیکی میتوانند یا استفاده از این نرم افزار ارزیابی شوند.

نرم افزار SAP 2000 :

یک نرم افزار مهندسی عمران با کاربرد عمومی و یک ابزار تحلیل و طراحی ساختاری بسیار کارآمد است .این نرم افزار قدرتمند برای تجزیه و تحلیل و طراحی هر نوع سیستم ساختاری ایده آل است . در واقع ایننرم افزار بسیار ایده آلی برای کاربرانی با هر سطحی از تجربه و برای طراحی هر نوع سیستم ساختاری است .این نرم افزار توسط مهندسین و برای رسیدن به اهداف مهندسی موثر ایجاد شده است .

تعداد دیسک1 حلقه DVD9
گروه نرم افزاریدرسی و مهندسی
سیستم عاملهای سازگارویندوز (کلیه نسخه ها)
قابل استفاده درکامپیوتر
Collection استبله

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

CSI Collection

CSI Collection

یک حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 14000 تومان | اتوران اختصاصی | راهنمای نصب برنامه ها به زبان فارسی

| شماره شناسنامه اثر : 16-0165-052774

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب