Autocad Mechanical 2016 64Bit

302073

یک حلقه DVD | اتوران اختصاصی همراه با راهنمای نصب

Autocad Mechanical 2016 64Bit

اتوکد مکانیکال ابزار طراحی مهندسان مکانیک و صنایع و هواوفضا است.این نرم‌افزار در زمینه‌های طراحی صنعتی، صنایع ماشین‌سازی، کشتی‌سازی و مدیریت ساخت و تولید هم کاربرد دارد. این نرم افزار دارای کتابخانه ای با بیش از 700 قطعه برای مدلسازی است.وجود قطعات استاندارد از پیش تعریف‌شده‌ای هم‌چون پرچ، پیچ، پین، فنر، مهره، واشر و … به فرآیند مدل‌سازی سرعت می‌دهد. علاوه بر این کاربر می‌تواند قطعات سفارشی خود را به این کتابخانه اضافه کند. در اتوکد مکانیکال امکان اشتراک یک پروژه بین چند طراح و تعیین سطح دسترسی به جزییات یک طرح وجود دارد.وجود ابزارهای مستندسازی، گزارش‌دهی و زمان‌بندی، امکان حاشیه‌نویسی بر طرح‌ها و پشتیبانی از مدل‌های سه‌بعدی از قابلیت‌های این نرم‌افزار است. اصلی‌ترین رقبای AutoCAD Mechanical در بازار، نرم‌افزارهای Inventor، SolidWorks و Solid Edge هستند. این نرم‌افزارها هم مشخصاً در طراحی و مدل‌سازی قطعات مکانیکی کاربرد دارند.

در ادامه نحوه کارکردن با اتوکد مکانیکال را برایتان توضیح می دهیم:

انواع قطعات مکانیکی در نرم‌افزار اتوکد مکانیکال – AutoCAD Mechanical قابل طراحی‌اند. ما این مسئله را با مثال توضیح می‌دهیم. ابتدا باید یک الگوی تمپلیتی ذخیره‌شده باز گردد،. سپس در قسمت Content روی Shaft Generator کلیک می‌شود. در گام بعد باید Center Line یا محور شفت مربوطه تعیین گردد. بعد از تعیین محور شفت پنجره‌ی Shaft Generator باز می‌شود که از طریق آن می‌توان با وارد کردن اندازه‌ی طول و قطر به تعیین ابعاد اصلی شفت پرداخت.
برای اضافه کردن هرگونه پروفیل به شفت می‌توان از گزینه‌ی Insert در پنجره‌ی Shaf Generator محل قرارگیری پروفیل را تعیین کرد. این پروفیل می‌تواند چرخ‌دنده‌ا‌ی ساده، مورب، مخروطی و… باشد. بنابراین بعد از تعیین محل قرارگیری چرخ‌دنده نوع آن دوباره در پنجره‌ی Shaft Generator و این‌بار با کلیک روی یکی از چرخ‌دنده‌های موجود تعیین می‌شود. با این کار پنجره‌ی Gear پدیدار می‌گردد و کاربران می‌توانند از طریق بخش‌های مختلف آن نظیر Module، Number of teeth (برای چرخ‌دنده‌ی دندانه‌دار)، Helix Angle، Length و… تنظیمات دلخواه خود را اعمال نمایند. سایر تنظیمات نیز به همین ترتیب برای طراحی سایر جزئیات و ارتقای مدل‌سازی قابل اعمالند.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

Autocad Mechanical 2016 64Bit

Autocad Mechanical 2016 64Bit

یک حلقه DVD | اتوران اختصاصی همراه با راهنمای نصب

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب