بازی کامپیوتری LEFT ALIVE

211475

قیمت پشت جلد :45000 تومان | تعداد حلقه : 1DVD9 + 1DVD | سبک بازی : اکشن

بازی کامپیوتری LEFT ALIVE

LEFT ALIVE PC GAME

| شماره شناسنامه اثر : 5114-10101

بازی کامپیوتری LEFT ALIVE

Left Alive یک بازی ویدئویی مخفیانه در سال 2019 است که توسط Ilinx توسعه یافته و توسط Square Enix برای مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن 4 منتشر شده است. این بازی در یک کنفرانس مطبوعاتی توسط Sony Interactive Entertainment قبل از نمایشگاه بازی توکیو 2017 اعلام شد. داستان در مجموعه ماموریت جبهه می‌گذرد، داستان چند نفر را دنبال می‌کند که تلاش می‌کنند در میان تهاجم غافلگیرانه به کشورشان زنده بمانند، در حالی که هم به غیرنظامیان کمک می‌کنند تا امنیت داشته باشند و هم تلاش می‌کنند تا تخریب و آسیب‌های وارد شده توسط وانزرها را متوقف کنند، که نوعی ماشین جنگی است.

این بازی که در ابتدا به عنوان یک بازی استراتژیک در نظر گرفته شد، با ادامه توسعه، عناصر اکشن بیشتری را به دست آورد و در نهایت به اولین بازی بقا در سری Front Mission تبدیل شد. توسعه‌دهندگان ایده‌های شخصیت‌ها را قبل از شروع برنامه‌ریزی بازی تصور می‌کردند و تغییرات زیادی در ظاهر و سن آن‌ها با قوام یافتن داستان رخ داد. Left Alive به طور کلی نقدهای نامطلوبی از منتقدان دریافت کرد. در حالی که بسیاری گرافیک، داستان و موسیقی را تحسین می کردند، منتقدان از کنترل، هوش مصنوعی، فیزیک بازی و صداگذاری بازی انتقاد کردند.

داستان: در سری ماموریت جبهه در جریان درگیری بین دو کشور، روتنیا و گارمونیا، سابقا اوکراین اتفاق می افتد. این بازی داستان را به چهارده فصل و سه شخصیت داستان تقسیم می کند.

پس از اینکه نیروهای دشمن واحد میخائیل را می کشند، او با پاتریک لمر، مامور ایالات متحد قاره (UCS) که به عنوان یک روزنامه نگار ظاهر می شود، ملاقات می کند. سپس میخائیل او را برای تحقیق در مورد توطئه ای استخدام می کند که شامل نمونه اولیه Wanzer و ویروسی به نام MODS می شود، که هر دو مخفیانه در روتنیا توسط مقامات سرکش ساخته می شدند. پاتریک توضیح می دهد که دلیل واقعی این است که گارمونیا مخفیانه از طرف جمهوری زفترا و نهاد حاکم مخفی آن Semargl برای به دست آوردن ویروس و وانزر اقدام می کند.

با شروع تهاجم، اولگا با یک یتیم جوان به نام جولیا روبرو می شود که او را تعقیب می کند تا او را از یک حلقه قاچاق انسان که توسط ارتش گارمونیان اداره می شود نجات دهد. اولگا متوجه می شود که جولیا بازمانده یک پروژه تحقیقاتی Semargl است که قربانیان را با ویروس MODS آلوده می کند. لئونید برای ترور آزادی بخش و قهرمان ملی نوو اسلاوا، روسلان ایزمایلوف، قاب می شود و در طول تهاجم مجبور به فرار می شود. او متوجه می شود که روسلان هنوز زنده است و یکی از ماموران Semargl است. لئونید به دنبال انتقام، روسلان را تعقیب می کند و او را می کشد. با این حال، اولگا بعداً شاهد است که روسلان زنده غیرقابل توضیحی ظاهر می شود و جولیا را از طرف Semargl دستگیر می کند.

سه قهرمان داستان با هم ملاقات می کنند و به مرکز شهر می روند تا به هلیکوپتر نجاتی که توسط پاتریک فرستاده شده است برسند. اولگا می رود تا جولیا را نجات دهد، در حالی که میخائیل یک وانزر بدون مراقبت را می رباید تا حواس پرتی را ایجاد کند. لئونید در راه خود به سمت هلیکوپتر نجات با روسلان روبرو می شود که اکنون مشخص شده است که یک سایبورگ است. پس از یک رویارویی نهایی، لئونید روسلان را نابود می کند و سه قهرمان توسط هلیکوپتر نجات پاتریک سوار می شوند، زیرا یک نیروی بین المللی حافظ صلح برای کنترل نوو اسلاوا می رسد.

گروه سنی+18
قابل استفاده در کدام کنسولکامپیوتر
تعداد دیسک1 حلقه DVD9 و 1 حلقه DVD5
سبک بازیاکشن

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

بازی کامپیوتری LEFT ALIVE

بازی کامپیوتری LEFT ALIVE

قیمت پشت جلد :45000 تومان | تعداد حلقه : 1DVD9 + 1DVD | سبک بازی : اکشن

بازی کامپیوتری LEFT ALIVE

LEFT ALIVE PC GAME

| شماره شناسنامه اثر : 5114-10101

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب