بازی کامپیوتر RESIDENT EVIL VILLAGE

211434

3 حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 65000 تومان | سبک بازی اکشن ترسناک | مناسب برای رده سنی بالای 18 سال

بازی کامپیوتر RESIDENT EVIL VILLAGE

| شماره شناسنامه اثر : 468510100

بازی کامپیوتر RESIDENT EVIL VILLAGE

رزیدنت ایول روستا (به انگلیسی: Resident Evil Village) یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط شرکت کپ‌کام ساخته و منتشر شده‌است. این بازی دهمین نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول به‌شمار می‌رود و مستقیماً دنبالهٔ رزیدنت ایول 7 بایوهازارد است. بازی داستان ایتن وینترز به تصویر می‌کشد که پس از برخورد سرنوشت‌ساز با کریس ردفیلد، در تلاش برای یافتن دختر ربوده‌شده‌اش، خود را در دهکده‌ای پر از موجودات جهش‌یافته می‌یابد. در حالی که روستا عناصر اصلی ترس را در این مجموعه حفظ می‌کند، اما سبک گیم‌پلی اکشن‌تری را در مقایسه با نسخهٔ قبلی خود در پیش می‌گیرد.

داستان:

زیدنت ایول روستا سه سال پس از وقایع رزیدنت ایول 7 واقع شده‌است.ایتن وینترز قهرمان اصلی داستان بازی است.ایتن با همسرش میا و دختر تازه متولدشده‌اش به نام رز زندگی می‌کرده‌است که ناگهان کریس ردفیلد و افرادش ظاهر می‌شوند، همسرش را با خونسردی می‌کشند و او و دختر بچه‌اش را می‌ربایند و با توجه به واحد پولی مورد استفاده و نام کاراکترها، آنها را به روستای مرموز اروپا واقع در ترانسیلوانی، رومانی می‌برند.ایتن برای نجات رز مجبور به سپری کردن در روستا است.این روستا توسط چهار ارباب جهش یافته مختلف اداره می‌شود و هرکدام نیروهای خود را از سنگرهای درون روستا کنترل می‌کنند. لیدی آلسینا دیمیترسکو، یک زن آریستوکراسی، خون‌آشام مانند و قد بلند، به همراه سه دخترش و دیگران در قلعه دیمیترسکو اقامت دارند.

ایتن در کنار کامیونی که سوارش بود و دچار تصادف شده بود بیدار می‌شود و در روستایی ترسناک با موجوداتی شبیه گرگینه‌ها معروف به لیکانیان مواجه می‌شود. ایتن نمی‌تواند ساکنین روستا را نجات دهد و اسیر شده و به پیش مادر میراندا کشیش روستا و اربابانش آلچینا دیمیتریوس، دونا بنویینتو، سالواتوره مورو و کارل هایزنبرگ برده می‌شود. ایتن از تلهٔ مرگ ساخته شده توسط هایزنبرگ جان سالم به درمی‌برد و با کمک یک تاجر محلی مرموز معروف به دوک، به قلعهٔ بانو دیمیتریوس می‌رود تا رزماری را پیدا کند. ایتن دیمیتریوس و دخترانش را از بین می‌برد و یک فلاسک حاوی سر رزماری پیدا می‌کند. دوک توضیح می‌دهد که میراندا اعضای بدن رزماری را در چهار فلاسک مختلف برای به‌جا آوردن یک نوع مراسم آیینی قرار داده‌است و اگر ایتن فلاسک‌های دیگر را که در دست باقی اربابان است را بدست بیاورد، می‌تواند رزماری را دوباره احیا کند.

ایتن پس از کشتن بنویینتو و مورو و بدست آوردن فلاسک‌هایشان، متوجه می‌شود که افراد کریس نیز در روستا هستند. ایتن پس از بدست آوردن فلاسک هایزنبرگ، به کارخانهٔ او دعوت می‌شود و هایزنبرگ به او پیشنهاد می‌دهد تا میراندا را با کمک همدیگر شکست دهند. وقتی ایتن متوجه می‌شود که هایزنبرگ قصد دارد تا از رزماری به‌عنوان سلاحی برای از بین بردن میراندا استفاده کند، پیشنهاد او را رد کرده و فرار می‌کند. ایتن با کریس روبرو می‌شود و به‌خاطر کشتن میا با او درگیر می‌شود، اما متوجه می‌شود که کریس در واقع میراندا را که به شکل میا درآمده بود کشته بود. کریس فاش می‌کند که میراندا دارای قدرت دگرپیکری بوده و در تلاش برای ربودن رزماری بود. کریس کارخانه هایزنبرگ را تخریب می‌کند و در این حین ایتن از یک نوع تانک برای شکست دادن هایزنبرگ استفاده می‌کند. میراندا با ایتن روبرو می‌شود و بعد از بازگو کردن نقشه‌هایی که برای تصاحب رزماری در سر دارد، ایتن را می‌کشد.

کریس که شاهد مرگ ایتان است، هنگامی‌که نیروهای ضربتی ائتلاف بازرسی امنیت بیوتروریسم (BSAA) حواس میراندا را پرت می‌کنند، گروهش را برای نجات رزماری به درون روستا هدایت می‌کند. کریس وارد غاری در زیر روستا می‌شود و مگامایسیت (یک نوع ریشه قارچی) که منبع قارچ است را کشف می‌کند. او یک بمب در مگامایسیت کار می‌گذارد و آزمایشگاه میراندا را پیدا می‌کند و متوجه می‌شود که او بعد از تماس با مگامایست به‌مدت یک قرن است که زنده است و در اصل او مربی اوزول ای اسپنسر بنیانگذار شرکت آمبرلا بوده‌است و اوزول از دانش او برای کشف ویروس t استفاده کرده‌است. میراندا برای زنده کردن دخترش اوا که به آنفلوانزای اسپانیایی مبتلا شده بود، روی قارچ آزمایش‌هایی را انجام داد و چهار ارباب روستا، لیکان‌ها و ایولین درواقع نتایج شکست‌خوردهٔ این آزمایش‌ها بودند. میراندا رزماری را به‌دلیل قدرت‌های استثنایی که از اتان و میا به ارث برده بود، به‌عنوان میزبانی مناسب انتخاب کرد. کریس میا را نجات می‌دهد و وقتی میا از قدرت‌های ویژهٔ ایتن به او می‌گوید، متوجه می‌شود که او هنوز زنده است.

ایتن در برزخ با ایولین روبرو می‌شود و ایولین به او می‌گوید در اولین برخورد با جک بیکر در دولوی کشته شده بود، اما توسط قدرت حیات بخش قارچ ایولین، دوباره زنده شده‌است. دوک ایتن را به محل مراسم آیینی که میراندا در حال احیای اوا است می‌برد، اما فقط موفق به احیای رزماری می‌شود. ایتن قبل از اینکه مگامایسیت از درون زمین پدیدار شود، میراندا را می‌کشد. ایتن که قدرت حیات بخش بدنش رو به پایان است، با فدا کردن خود، بمب کار گذاشته شده درون مگامایسیت را منفجر می‌کند. در این حین کریس، میا و رزماری را به مکانی امن منتقل می‌کند. کریس متوجه می‌شود که سربازان BSAA که به روستا اعزام شده بودند، در واقع سلاح‌هایی بیولوژیکی بودند و به تیم خود دستور می‌دهد تا به مقر BSAA در اروپا بروند.

در صحنهٔ پس از تیتراژ، رزماری که اکنون نوجوان شده به دیدن قبر ایتن می‌رود. او سپس برای انجام مأموریتی برای یک سازمان ناشناس فراخوانده می‌شود. در حالی که او و بادیگاردش دور می‌شوند، یک شخص ناشناس (که به‌نظر می‌رسد ایتن است) به ماشین آن‌ها نزدیک می‌شود.

گروه سنی+18
قابل استفاده در کدام کنسولکامپیوتر
تعداد دیسک3 حلقه DVD9
سبک بازیترسناک

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

بازی کامپیوتر RESIDENT EVIL VILLAGE

بازی کامپیوتر RESIDENT EVIL VILLAGE

3 حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 65000 تومان | سبک بازی اکشن ترسناک | مناسب برای رده سنی بالای 18 سال

بازی کامپیوتر RESIDENT EVIL VILLAGE

| شماره شناسنامه اثر : 468510100

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب