CRYSIS REMASTERED

210418

3 حلقه DVD | سبک بازی اکشن | قیمت پشت جلد 45,000 تومان | بازی PC | رده سنی +18 

CRYSIS REMASTERED

| شماره شناسنامه اثر : 4050-10100

CRYSIS REMASTERED

Crysis یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط Crytek توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده و در نوامبر 2007 منتشر شده است. 

این بازی در داخل یک کوه در جزایر خیالی Lingshan، نزدیک ساحل شرق فیلیپین ساخته شده است.کمپین تک نفره باعث می‌شود که بازیکن نقش سرباز نیروی دلتای ارتش ایالات متحده، جیک دان را بر عهده بگیرد، که در بازی توسط علامت تماس خود، Nomad، به آن اشاره می‌شود. Nomad به سلاح‌ها و تجهیزات مختلف مسلح شده است، به ویژه یک "نانوسیت" که از مفهوم نظامی واقعی جنگجوی نیروی آینده الهام گرفته شده است.در بازی Crysis، بازیکن با دشمنان کره شمالی و فرازمینی در محیط های مختلف در جزیره و اطراف آن مبارزه می کند. نسخه بازسازی شده بازی با عنوان Crysis Remastered برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در سال 2020 منتشر شد و همچنین به عنوان بخشی از مجموعه Crysis Remastered Trilogy عرضه شد.

یک بازی تیراندازی اول شخص است که راه‌های زیادی برای رسیدن به اهداف دارد.بازیکن یک سرباز نیروی ویژه با اسم رمز Nomad را کنترل می کند. سلاح های بازیکن را می توان بدون توقف در زمان ،سفارشی کرد به عنوان مثال تغییر حالت های شلیک، تغییر دامنه یا افزودن سرکوب کننده های صدا.

بازیکن همچنین قادر است حالت های مختلفی را در "Nanosuit" نظامی Nomad انتخاب کند که از انرژی لباس نیرو می گیرد. وقتی انرژی لباس تمام می‌شود، هیچ حالتی نمی‌توان استفاده کرد و بازیکن قبل از شارژ شدن لباس بیشتر در معرض آسیب قرار می‌گیرد. یکی از چهار حالت را می توان انتخاب کرد: زره آسیب را منحرف می کند و انرژی لباس را سریعتر شارژ می کند. قدرت، نبرد تن به تن قوی‌تر، توانایی پرتاب اشیا و دشمنان با نیروی مرگبار، پرش‌های بالاتر، هدف‌گیری ثابت‌تر و کاهش عقب‌نشینی سلاح را فراهم می‌کند. سرعت باعث افزایش سرعت دویدن و شنا و همچنین سایر اشکال حرکت مانند بارگیری مجدد سلاح ها می شود.  Cloak که Nomad را تقریباً کاملاً نامرئی می کند و سر و صدای حرکت را سرکوب می کند.

بازیکن می تواند به روش های مختلف با دشمنان درگیر شود. استفاده از گلوله یا مسکن های غیر کشنده، تفنگ های برد یا سلاح های کوتاه برد و غیره. سربازان دشمن از مانورهای تاکتیکی استفاده می کنند و به عنوان جوخه کار می کنند. همه سربازان به سر و صدای ایجاد شده توسط بازیکن، از جمله استفاده از شعله های سیگنال برای فراخوانی برای تقویت، پاسخ خواهند داد. اگر بازیکن در منطقه شناسایی نشده باشد، دشمنان رفتار آرامی از خود نشان می دهند، اما اگر از بازیکن آگاه باشند، سلاح می کشند و جنگنده می شوند.

گروه سنی+18
قابل استفاده در کدام کنسولکامپیوتر
تعداد دیسک3 حلقه DVD9
سبک بازیترسناک

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

CRYSIS REMASTERED

CRYSIS REMASTERED

3 حلقه DVD | سبک بازی اکشن | قیمت پشت جلد 45,000 تومان | بازی PC | رده سنی +18 

CRYSIS REMASTERED

| شماره شناسنامه اثر : 4050-10100

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب