JUST CAUSE 3

211003

تعداد حلقه : 6 حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 90000تومان | نصب آسان بدون نیاز به کرک به همراه کد جادویی | اتوران اختصاصی پیشرفته| شماره شناسنامه اثر : 512 / 96 / ن م

JUST CAUSE 3

JUST CAUSE 3

جاست کاز 3 (به انگلیسی: Just Cause 3) یک بازی ویدئویی جهان باز در سبک اکشن-ماجرایی است که توسط استودیو آوالانش توسعه یافته و بوسیلهٔ شرکت اسکوئر انیکس برای اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز منتشر شده‌است.این بازی سومین قسمت از مجموعه بازی‌های جاست کاز به‌شمار می‌رود و دنبالهٔ نسخه جاست کاز 2 در سال 2010 است. جاست کاز 3 در 1 دسامبر 2015 منتشر شد.

داستان Just Cause 3 شش سال بعد از اتفاقات Just Cause 2 اتفاق می‌افتد. مانند قبل ریکو رودریگز شخصیت اصلی بازی بوده ولی کمی سنش بالاتر رفته و باید با ژنرال Di Ravello بجنگد. در واقع این ژنرال قصد دارد تا کل دنیا را تسخیر کند. او در حال کشیدن نقشه برای رسیدن به هدف خود است که ناگهان ریکو ظاهر شده و سعی در متوقف کردن اهداف او دارد. ریکو در این بازی با دوستان دوران کودکی خود و دانشمندی به نام دیما ملاقات می‌کند و با همکاری هم و یک گروه شورشی سعی در سرنگونی ژنرال دارند. آنها در ابتدا قصد دارند تا پایتخت مدیچی را آزاد کنند و بعد مکانی به نام Vis Electra که نیروگاه برق است را از بین ببرند. ژنرال که از موفقیت آنها در انجام نقشه و شورش ریکو بسیار خشمگین می‌شود، به مامورانش دستور می‌دهد تا Costa del Porto را نیز نابود سازند. ریکو و دوستانش متوجه می‌شوند که باید جلوی ژنرال را برای استفاده از مادهٔ منفجره (یعنی سلاح هسته ای BAVARIUM) برای تسخیر جهان را بگیرند. بعد از اتفاقاتی که برای جلوگیری از نقشه‌های شیطانی این ژنرال انجام می‌گیرد، در نهایت جنگی بین شورشیان و ارتش ژنرال صورت می‌پذیرد و ستاد مرکزی فرماندهی او به‌طور کلی نابود می‌شود. در این اتفاق دیما کشته می‌شود. بعد از نابودی ستاد مرکزی فرماندهی، ریکو و دوستانش متوجه می‌شوند که هلیکوپتری با زره Bavarium به سمت جزیرهٔ آتش فشانی رفته و هنوز برنگشته. ژنرال Di Ravelloدر آن هلیکوپتر است؛ بنابراین، ریکو هم معطل نمی‌کند و با جت به طرف جزیره می‌رود تا ژنرال را نابود کند. زمان رسیدن به آتش فشان ریکو از جت پیاده شده و نزدیک آتش فشان می‌رود. ناگهان ژنرال با هلیکوپتر ظاهر می‌شود تا با ریکو بجنگد. سر انجام ریکو موفق به زمین زدن هلیکوپتر می‌شود. هلیکوپتر سقوط می‌کند و آتش همه جا شعله‌ور می‌شود. اما ژنرال هنوز زنده است. ریکو هم همان جاست. بین ریکو و ژنرال یک هفت تیر است که ریکو آن را برمی‌دارد و ژنرال را هدف می‌گیرد. دیالوگهایی رد و بدل می‌شود. در اینجا بازیکن دو انتخاب دارد: ژنرال را با تیر بزند و بازی تمام شود. یا ژنرال را نکشد؛ در این صورت، ژنرال خودش را در شعلهٔ آتش می‌اندازد و خودکشی می‌کند. در ضمن راز مهمی را قبل از خودکشی فاش می‌کند. رئیس ریکو یعنی تام شلدون مخفیانه معامله ای با ژنرال کرده بود که در جریان این معامله، پدر و مادر ریکو به قتل رسیدند.

خلاصه داستان : بر این قرار است که یک حاکم ظالم، کشور مدیچی را تحت تسلط خود درآورده و سخت به دنبال ماده ای به نام باواریوم است، عنصری قدرتمند که در ساخت و حفاظت از تجهیزات پیشرفته نظامی استفاده می شود. شخصیت اصلی بازی ریکو رودریگز، وظیفه مبارزه و شکست دادن این دیکتاتور را برعهده دارد. هدف اصلی بازی سرگرم کننده بودن است و موسیقی، طراحی مراحل و داستان همه در راستای این هدف قرار دارند. گرافیک فنی و هنری بازی در سطح بالایی قرار دارند و تنوع محیطی بالای بازی باعث شده است که از گشت و گذار در مناطق مختلف آن خسته نشوید. آزادی عمل در بازی در اختیار شماست که هر کجا خواستید حرکت کنید و با هر وسیله ای که خواستید به مقصد برسید.

گروه سنی+18
قابل استفاده در کدام کنسولکامپیوتر
تعداد دیسک6 حلقه DVD9
سبک بازیاکشن

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

JUST CAUSE 3

JUST CAUSE 3

تعداد حلقه : 6 حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 90000تومان | نصب آسان بدون نیاز به کرک به همراه کد جادویی | اتوران اختصاصی پیشرفته| شماره شناسنامه اثر : 512 / 96 / ن م

JUST CAUSE 3

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب