ساعت هوشمند کربی (Crbe) مدل WatchSeries 8

121169

صفحه نمایش مربع | 45MM | دارای 1 سال گارانتی

اسمارت واچ کربی مدل WatchSeries 8

Crbe smart watch model watchseries 8

پخش عمده ساعت هوشمند کربی (Crbe) مدل WatchSeries 8

با گذشت زمان، تعداد نیازهای انسان به تکنولوژی های جدیدتر بیشتر می شود. به صورتی که برای هر نیازی، یک تکنولوژی لازم است تا آن را برطرف کند. تکنولوژی کاملی در حال حاضر وجود دارد که نام ساعت هوشمند را به خود اختصاص داده است. این تکنولوژی به صورت یک اکسسوری برای گوشی های موبایل هوشمند امروزی شناخته می شود.

در حال حاضر ساعت های هوشمند تبدیل به یکی از اکسسوری های خانم ها و آقایان شده است. ساعت های هوشمند با توجه به انتظارات و نوع استفاده کاربر از انواع گوناگونی برخوردار هستند. روی این دستگاه ها، امکان استفاده از برنامه های مختص به آن وجود خواهد داشت. برنامه هایی که می توانند امکانات شگفت انگیزی را برای کاربر فراهم کنند و علاوه بر این میتوان برنامه های متنوعی را برای آن دانلود کرد. در واقع امکان افزایش و ارتقای تمامی امکانات ساعت هوشمند وجود دارد. البته ارائه بسیاری از خدمات ساعت هوشمند منوط به ارتباط با گوشی هوشمند است. به گونه ای که قطع این ارتباط موجب افت 80 درصدی کارایی ساعت شما خواهد شد. 

ساعت های هوشمند را می توان نوعی از ساعت های مچی در نظر گرفت که دارای قابلیت ها و امکانات ویژه ای می باشند. به عنوان مثال با استفاده از این ساعت ها می توان تماس برقرار کرد، پیامک ارسال کرد، به انجام بازی پرداخت کرد و از موسیقی مورد علاقه لذت برد. همچنین ساعت های هوشمند از مواردی مانند جی پی اس، دوربین، صفحه لمسی و ... برخوردار  هستند. 

ساعت های هوشمند امکاناتی از جمله قدم شمار، ضربان شمار، گرفتن عکس، کرنومتر، دریافت پیام، پخش موسیقی، سنجش سلامتی و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد. به این صورت که در حین ورزش کردن می تواند تعداد قدم ها را بشمارد. امکان بررسی ضربان قلب حین ورزش کردن و دویدن به آسانی وجود دارد. 

ساعت هوشمند کربی (Crbe) مدل WatchSeries 8 یکی از این ساعت های هوشمند است که در حیطه ساعت هوشمند می تواند پاسخگوی نیازهای هر فردی باشد. این ساعت هوشمند از ظاهری بسیار شیک و جذاب برخوردار است و علاوه بر قابلیت ها و امکاناتی که دارد می تواند جذابیت را برای مخاطب خود به وجود آورد. جذابیت ظاهری این دستگاه هوشمند در حدی است که شاید بتوان مهم ترین قابلیت و مزیت آن در نظر گرفت، چرا که با صفحه نمایش مربعی و فوق العاده شیک خود می تواند نگاه ها را به سوی خود خیره کند. 

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

ساعت هوشمند کربی (Crbe) مدل WatchSeries 8

ساعت هوشمند کربی (Crbe) مدل WatchSeries 8

صفحه نمایش مربع | 45MM | دارای 1 سال گارانتی

اسمارت واچ کربی مدل WatchSeries 8

Crbe smart watch model watchseries 8

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب