ساعت هوشمند PROMAX مدل HW67

121115

 فرم صفحه مستطیل | دارای بند سیلیکونی با کیفیت | رزولوشن 420*480 | اندازه اسکرین 1.9 اینچ | شارژ وایرلس | اطلاعات بیشتر در پایین صفحه

ساعت هوشمند PROMAX مدل HW67

PROMAX smart watch model HW67

ساعت هوشمند PROMAX مدل HW67

سری HW67 یکی از معروف‌ترین و بهترین ساعت‌های هوشمند شبیه‌سازی شده اپل واچ سری 7 است. این ارتقاء جدید به ساعت هوشمند ظاهری بهبود یافته با صفحه نمایش بهتر می دهد. این ساعت مجهز به صفحه نمایش 1.9 اینچی است که در میان ساعت های هوشمند مقرون به صرفه شبیه سازی شده با وضوح 420*480 بهترین است، با چند واچ فیس، عملکردهای سلامت و تناسب اندام مانند نظارت بر ضربان قلب، فشار خون و حالت های ورزشی، به علاوه امکان برقراری تماس از طریق بلوتوث را پشتیبانی میکند. همه اینها که با طراحی شیک و با قیمت مناسب دریافت می کنید.این ساعت دارای بلوتوث نسخه 5.2 است که از تماس ها پشتیبانی می کند بنابراین در تماس با مشکلی مواجه نخواهید شد زیرا سریع ترین و پایدارترین ساعت است. و این نسخه با اندروید 5.0 به بعد یا iOS 10.0 به بالا سازگار است بنابراین اتصال از طریق برنامه WearFit Pro می باشد. با این حال، سنسور GPS ندارد، به این معنی که برای دریافت موقعیت مکانی خود همیشه باید از آن با گوشی هوشمند استفاده کنید. پس برای جزئیات بیشتر با سایت خرید عمده همراه باشید.

کیفیت طراحی و ساخت
ساعت هوشمند HW67 دارای طراحی مدرن و ظریفی است که تا حدودی شبیه به اپل واچ سری 7 با تفاوت های جزئی با IWO S7 Max است.به شکل مربع با یک صفحه منحنی 2.5 بعدی در طرفین طراحی شده است، و یک دکمه قابل چرخش برای چرخاندن صفحه، بزرگنمایی/کوچک کردن، روشن-خاموش کردن، برگشت کار می کند. 


بررسی ساعت هوشمند HW67
به طور کلی، بدنه باریک و سبک است که از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا با اندازه بزرگ 45 میلی متر و ضخامت 13 میلی متر ساخته شده است و وزن سبک آن بیش از 50 گرم نیست، که باعث راحتی مچ دست می شود. اگرچه این ساعت هوشمند مقرون به صرفه است، اما متوجه خواهید شد که کیفیت ساخت آن بالا است و حتی طراحی جدید الهام گرفته از اپل شگفت‌انگیز است و یکی از بهترین شبیه‌سازی‌های ساعت هوشمند است.

بند آن از سیلیکون ساخته شده است و بقیه آن از پارچه یا فلز ساخته شده است، برای استفاده طولانی مدت روی مچ شما سبک و راحت است. 

صفحه نمایش
صفحه نمایش در ساعت هوشمند HW67 در اندازه 1.9 اینچی IPS است که آن را در بین تمام ساعت های هوشمند شبیه سازی شده از اپل واچ سری 7 که تاکنون بررسی شده و در بازار موجود است، بزرگترین است. این تفاوت در مقایسه با نسخه جدید تنها 0.1 اینچ است، اما متوجه خواهید شد که چانه لبه ها نسبت به قبل بسیار باریک است، شیشه 2.5 بعدی خمیده است تا محتوا و جزئیات بهتری را نمایش دهد و به دلیل اینکه وضوح 420*480 پیکسل با نرخ رفرش بالا دارد و این باعث جذابیت بیشتر در دست می شود.

 چهره ساعت
از نظر واچ فیس ها، HW67 Apple Watch 7 Copy دارای 5 واچ فیس مختلف از پیش نصب شده است که می توانید به روش های مختلف، با چرخاندن دکمه یا فشار طولانی روی صفحه اصلی یا از طریق برنامه WearFit Pro، بین آنها جابه جا شوید. صفحه‌های ساعت بیشتری با بیش از 200 صفحه ساعت آنلاین با قابلیت سفارشی‌سازی برای انواع رنگ‌ها، چهره‌های یکپارچه سازی با سیستم عامل، آنالوگ، سه بعدی و دیجیتال برای دانلود در دسترس هستند یا حتی می‌توانید از والپیپر زنده یا عکس‌های خود به عنوان پس‌زمینه صفحه ساعت یا هر والپیپری استفاده کنید. .


ضدآب
ساعت هوشمند HW67 دارای IP67 ضد آب است، به این معنی که فقط می تواند عرق و پاشیدن آب را کنترل کند، اگرچه ساعت برای شنا تایید نشده است اما برای استفاده در فعالیت ها مناسب است، بنابراین، شنا کردن یا قرار دادن آن در معرض آب را توصیه نمی کنم. برای جلوگیری از هر گونه آسیب بلند مدت یا کوتاه مدت و با وجود بلندگو و میکروفون، پرهیز از آن خوب است، اما اگر به هر نحوی در معرض آب قرار گرفت، ساعت را بعد از غوطه ور شدن در آب و قبل از کار کردن، خشک کنید. 

کنترل دسترسی NFC
کنترل دسترسی NFC امکان ورود درب بدون کلید و بدون اصطکاک را با استفاده از دستگاه ساعت هوشمند برای احراز هویت فراهم می کند. بنابراین، هنگام رسیدن به خانه، ساعت کنترل دسترسی شماست، مچ دست خود را بالا بیاورید تا درب به سرعت باز شود. NFC این ساعت فقط از کارت های درب آی سی با فرکانس 13.56MNZ و پرداخت برای Alipay و WeChat Pay پشتیبانی می کند. از کارت های اعتباری یا سایر روش های پرداخت پشتیبانی نمی کند.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

ساعت هوشمند PROMAX مدل HW67

ساعت هوشمند PROMAX مدل HW67

 فرم صفحه مستطیل | دارای بند سیلیکونی با کیفیت | رزولوشن 420*480 | اندازه اسکرین 1.9 اینچ | شارژ وایرلس | اطلاعات بیشتر در پایین صفحه

ساعت هوشمند PROMAX مدل HW67

PROMAX smart watch model HW67

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب