ساعت هوشمند mibro AIR مدل XPAW001

121155

بلوتوث ورژن 5.0 | فرم صفحه دایره | جنس بند سیلیکون | سازگاری با سیستم عامل های Android و IOS | دارای سنسور ضربان قلب،گام شمار و شتاب سنج | وضوح صفحه نمایش 1.28 اینچ | گارانتی تست | اطلاعات بيشتر در پايين صفحه

ساعت هوشمند میبرو مدل XPAW001

 mibro smart watch model XPAW001 

ساعت هوشمند mibro مدل XPAW001

ساعت هوشمند Mibro Air با بدنه‌ای فلزی عرضه می‌شود که نسبت به آنچه در ساعت‌هایی با همین بازه قیمتی دیده‌ایم، بسیار عالی‌تر به نظر می‌رسد. بدنه فلزی جمع و جور با صفحه 42 میلی متری در لمس فوق العاده صاف است اما به راحتی خراشیده نمی شود. علاوه بر این، بدنه فلزی منجر به وزن ناخوشایند نمی شود. با احتساب بند، وزن ساعت باریک تنها 40 گرم با حداکثر ضخامت 9.2 میلی‌متر است که یکی از سبک‌ترین ساعت‌های هوشمند فلزی است که بررسی کرده‌ایم. این ساعت جمع و جور دارای گواهی IP68 است و می تواند در معرض باران روزانه، تعریق و شستن مکرر دست ها یا پاشش دوش قرار گیرد.

دارای صفحه گرد 1.28 اینچی با صفحه نمایش رنگی با وضوح بالا TFT (240 x 240 پیکسل) با نسبت صفحه نمایش به بدنه 95 درصد است. چندین صفحه ساعت پیش فرض برای انتخاب وجود دارد. برای جابه‌جایی بین صفحه‌های ساعت، می‌توانید رابط شماره‌گیری را به مدت طولانی فشار دهید. علاوه بر پس‌زمینه‌های پیش‌فرض، می‌توانید صفحه ساعت شماره‌گیری فردی خود را با یک تصویر انتخاب شده به عنوان پس‌زمینه سفارشی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن اختصاصی Mibro Fit را دانلود کرده و تصویری را که دوست دارید در ساعت آپلود کنید.

یکی دیگر از جزئیات در مورد رابط که قابل ذکر است، منوی چرخشی است. در مقایسه با اکثر منوهای چرخشی که در ساعت های برندهای دیگر یافت می شوند، منوی چرخشی قطعا طراحی بهتری برای صفحه گرد است. همه گزینه‌ها با چیدمان کامل نمایش داده می‌شوند، و عملیات چرخش نیز بصری‌تر از چرخاندن ساده است.

Mibro Air دارای حداکثر 12 حالت ورزشی رایج است: دویدن در فضای باز/داخلی، پیاده روی، فوتبال، بدمینتون، تنیس، دوچرخه سواری، پیاده روی، بسکتبال، یوگا و... میباشد. یکی دیگر از ویژگی های عالی که در این ساعت مقرون به صرفه وجود دارد ، سنجش ضربان قلب است که به اندازه‌گیری مقادیر در زمان واقعی کمک می‌کند و به کاربر در مورد هر وضعیت ورزشی نامنظم هشدار می‌دهد. برخلاف برخی از ساعت‌های هوشمند که قادر به اندازه‌گیری دقیق ضربان قلب کاربران با پوست تیره نیستند، این شرکت ادعا کرده است که الگوریتم ضربان قلب دقیقی برای رفع مشکل در ساعت جدید ایجاد کرده است.

علاوه بر ویژگی‌های ضبط‌های مرتبط با ورزش، Mibro Air همچنین می‌تواند کیفیت خواب کاربر را هر شب کنترل کند و گزارشی همه جانبه از برنامه تلفن کاربر ارائه دهد. به لطف طراحی فوق العاده سبک، هنگام پوشیدن آن هنگام خواب هیچ ناراحتی ایجاد نمی کند. و همچنین می توانید آلارم ها را در حالت لرزش تنظیم کنید.

Mibro Air از یک تراشه جدید بلوتوث کم مصرف استفاده می کند که عمر باتری نسبتاً طولانی را ارائه می دهد. باتری 200 میلی آمپر ساعتی دارد اما تا 10 روز استفاده مداوم را با یک بار شارژ یا 25 روز در حالت آماده به کار تضمین می کند. پشتیبانی از بلوتوث 5.0 همگام سازی بلادرنگ و اتصال راحت با گوشی را ارائه می دهد. در طول استفاده روزانه، ما به راحتی می‌توانیم اعلان‌هایی را روی ساعت از برنامه‌ها، از جمله تماس‌های تلفنی، پیام‌ها، واتس‌اپ، مسنجر، اسکایپ، جی‌میل و غیره دریافت کنیم.

مشخصات محصول:

نام: ساعت هوشمند Mibro Air
مدل: XPAW001
ابعاد بدنه: قطر=42mm، ضخامت=9.2mm
ابعاد باند: عرض = 20 میلی متر، طول باز 248 میلی متر
وزن: 40 گرم 
جنس: فلز + ABS + لاستیک
صفحه نمایش: صفحه نمایش 1.28 اینچی TFT
رزرولوشن: 240  240 پیکسل
ظرفیت باتری: 200 میلی آمپر ساعت
سنسور: PPG Bio Heart Rate, G-sensor
ضد آب و گرد و غبار: IP68
دمای کارکرد: -20℃~45℃

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

ساعت هوشمند mibro AIR مدل XPAW001

ساعت هوشمند mibro AIR مدل XPAW001

بلوتوث ورژن 5.0 | فرم صفحه دایره | جنس بند سیلیکون | سازگاری با سیستم عامل های Android و IOS | دارای سنسور ضربان قلب،گام شمار و شتاب سنج | وضوح صفحه نمایش 1.28 اینچ | گارانتی تست | اطلاعات بيشتر در پايين صفحه

ساعت هوشمند میبرو مدل XPAW001

 mibro smart watch model XPAW001 

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب