عروسک های زشت + گربه جاسوس + آستریکس

401005

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 10000 تومان

| شماره پروانه نمایش : 9806453118

شامل 3 انیمیشن عروسک های زشت + گربه جاسوس + آستریکس

عروسک های زشت  در ژانر ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی و موزیکال است.

خلاصه داستان عروسک های زشت

در یک شهر زیبا به نام آگلی ویل که عروسک های زشتی در آنجا زندگی می کنند این شهر جایی است که هر چه افراد غیرعادتی تر باشند مشهورتر هستند و خاصتر به نظر می آیند. همه چیز به صورت عادی پیش می رود تا اینکه عروسکی به نام موسکی و دوستانش تصمیم میگیرند که به سمت دیگر کوهی که در نزدیکی شهر آن ها قرار دارد، سفر کنند. آن ها شهری به نام پرفکشن را پیدا میکنند. پرفکشن جایی است که عروسک های معمولی قبل از ورود به دنیای واقعی در آن آموزش میبینند. عروسک های زشت بزودی متوجه می شوند که “متفاوت بودن” به چه معناست و در نهایت به این نتیجه می رسند که برای شگفت انگیز بودن، لازم نیست کامل و بی نقص باشند…

گربه جاسوس

«گربه‌ی جاسوس» یک انیمیشن ماجراجویانه و کمدی است که با دنبال‌کردن یک داستان کارآگاهی و کودکانه، اهمیت کار گروهی، راستگویی و تلاش را به مخاطبان نشان می‌دهد. در این داستان، یک گربه که عاشق کارآگاه‌شدن است، با کمک دوستانش موفق می‌شود دزد شهر را شناسایی کند و به دام بیندازد.

آستریکس

«پانورامیکس» همراه با دوستانش سفر می‌کند تا جانشینی پیدا کند که راز معجون جادویی را به او یاد دهد. اما «حشمت»، جادوگر رانده‌شده، مطّلع می‌شود و قصد دارد پانورامیکس را فریب دهد و راز را به دست آورد. پانورامیکس «تلفریکس» را به‌عنوان جانشین معرفی می‌کند، ولی حشمت معجون جادویی را می‌رباید.

این انیمیشن براساس شخصیت  آستریکس در مجموعه کتاب‌های مصوّر «ماجراهای آستریکس»  اثر رنه گوسینی و آلبرت اودرزو ساخته شده است که معروف‌ترین کتاب‌های مصوّر فرانسوی جهان است. این اثر کاندیدای دریافت جایزه‌ی بهترین انیمیشن از جشنواره‌ی سزار در سال  ۲۰۱۹ در کشور فرانسه است.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

عروسک های زشت + گربه جاسوس + آستریکس

عروسک های زشت + گربه جاسوس + آستریکس

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 10000 تومان

| شماره پروانه نمایش : 9806453118

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب