لک لک ها + هوم + مینیون ها

400492

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 8000 تومان

| شماره پروانه نمایش : 970617066

لک لک ها + هوم + مینیون ها

لک‌لک‌ها (انگلیسی: Storks) یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی در سبک ماجراجویی، کمدی، و خیال‌پردازی به کارگردانی نیکولاس استولر و داگ سوئیت‌لند است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

صداپیشگان این فیلم  اندی سمبرگ، کتی کراون، کلسی گرمر، کیگان-مایکل کی، جوردن پیل، جنیفر آنیستون، تای بورل و دنی ترخو هستند.

داستان انیمیشن لک لک ها

قبلا در دنیای انسان ها لک لک ها مسئول تحویل بچه ها بودند اما دنیای لک لک ها از این کار خسته و ناراضی شد و یک زندگی بهتر را شروع کردند آن ها لوازم خانگی مثل پوشاک یا لوازم لباسشویی یا کابینت یاد گوشی و تبلت را ارسال میکردند آدم از وبسایت Corenerstore.com درخواست می کردند و لک لک ها در شرکت Cornerstore تحویل میدهند...

داستان مینیون ها

داستان انیمیشن مینیون ها، داستان سرگذشت مینیون ها را بیان می کند که از عصر حجر و گذشته دور، همیشه به دنبال یک فردی شرور بودند تا او را رهبر خودشان قرار بدهند. حالا چندین هزار سال گذشته است و آن ها توانسته اند این شخصیت منفور به نام استیو را پیدا کنند.

خلاصه داستان انیمیشن مینیون ها همیشه به دنبال فردی هستند تا او را رهبر خودشان قرار بدهند و در این مسیر همواره در حال خرابکاری هستند. بعد از اینکه شکست می خورند و نمی توانند شخصی را برای خدمت گذاری پیدا کنند؛ بسیار بی انگیزه و افسرده می شوند.

در این میان، سه نفر از مینیون ها به نام های بیل،کوین و استورات تصمیم می گیرند با رفتن به شهر شرورترین فرد را پیدا کنند. در این سفر این سه دوست خرابکار، با زنی به نام اسکارلت شرور آشنا می شوند. اسکارلت به آن ها می گوید که باید بروند و تاج ملکه انگلستان را بدزدند و برای او بیاورند. داستان های خنده داری در این مسیر رخ می دهد و اسکارلت با مینیون ها دشمن می شود و می خواهد آن ها را از بین ببرد.

داستان انیمیشن هوم

یک بیگانه در حال فرار از طرف افراد خودش با یک دختر دوست می شود. او سعی می کند در تلاش خود به او کمک کند ، اما می تواند یک مداخله باشد.

مدت برنامه90 دقیقه
درجه کیفیالف

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

لک لک ها + هوم + مینیون ها

لک لک ها + هوم + مینیون ها

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 8000 تومان

| شماره پروانه نمایش : 970617066

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب