کابل HDMI 8K هیسکا (HISKA) طول 2 متر مدل HD-02

135605

طول کابل 2 متر | قابل استفاده برای انتقال تصاویر با کیفیت بالا (8K) Ultra HD 60Hz | گارانتی 6 ماه

کابل HDMI 8K هیسکا طول 2 متر مدل HD-02

HISKA HDMI 8K cable 2m model HD-02

خرید عمده کابل HDMI 8K هیسکا (HISKA) طول 2 متر مدل HD-02

کابل‌های HDMI 8K به عنوان جدیدترین نسل از کابل‌های HDMI طراحی شده‌اند تا پشتیبانی از رزولوشن‌ها و فرکانس‌های بالای تصویری را فراهم کنند، به‌طوری‌که می‌توانند ویدیوهای با کیفیت 8K را انتقال دهند. این کابل‌ها اغلب از استانداردهای جدید HDMI مانند HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند که از پهنای باند بالا و ویژگی‌هایی مانند فرکانس‌های بالا، دینامیک رنگ و HDR پشتیبانی می‌کنند. این کابل‌ها معمولاً برای اتصال تلویزیون‌های 8K، دستگاه‌های بازی و دیگر دستگاه‌های سازگار با این فرمت‌های بالای ویدیویی استفاده می‌شوند.

کابل‌های HDMI (رابط چند رسانه‌ای شامل ویدیو و صدا) از طریق انتقال اطلاعات ویدیویی و صوتی با کیفیت بالا بین دستگاه‌های مختلف، مانند تلویزیون‌ها، دستگاه‌های بازی، دی وی دی پلیرها، رسیورها و کامپیوترها استفاده می‌شوند. کابل‌های HDMI یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای اتصال دستگاه‌های دیجیتال به هم محسوب می‌شوند، به ویژه در زمینه انتقال تصاویر با رزولوشن‌های بالا مانند 4K و 8K.

کابل HDMI مدل "HD-02" از برند "HISKA" با استانداردهای جدید HDMI سازگاری داشته که اجازه انتقال تصاویر با رزولوشن‌های بالا، نرخ بارگذاری بالا و ویژگی‌هایی مانند دینامیک رنگ و HDR را می‌دهد. این کابل HDMI مناسب برای اتصال تجهیزاتی مانند تلویزیون‌های 8K، دستگاه‌های بازی، رسیورها و دستگاه‌های پخش چند رسانه‌ای است. همچنین، با طول 2 متر، انعطاف پذیری بالا را برای اتصال دستگاه‌های مختلف فراهم می‌کند.

فناوری برتر 8K@60HZ: این کابل HDMI با سرعت فوق العاده بالا 8K از پیشرفته ترین فناوری استفاده می کند، با 8K@60HZ سازگار است، هر ذره را به وضوح نمایش می دهد و هر منبع سیگنال را با دقت پردازش می کند. با فناوری منحصربه‌فرد HDR پویا و پردازش رنگ 12 بیتی 8K HDMI، هر صحنه از ویدیو در هر فریم، با عمق، روشنایی، جزئیات نشان میدهد.

مناسب برای بازی: این کابل HDMI با سرعت فوق العاده بالا 8K می تواند از 4K عبور کند و به کیفیت تصویر فوق العاده بالا 8K دست یابد. همچنین می‌تواند به یک تصویر فوق‌العاده صاف با رزولوشن بالا دست یابد. آخرین حالت بازی آن از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می کند، ارزش کارت گرافیک و CPU را به حداکثر می رساند و در پردازش تصاویر رندر شده دقیق تر است. هنگامی که صحنه تغییر می‌کند، نرخ تازه‌سازی متناسب با آن تغییر می‌کند تا تصویری نرم‌تر و دقیق‌تر به دست آید.

سایت خرید عمده مرکز فروش اینترنتی انواع کابل اچ دی ام ای با قیمت ارزان میباشد. شما میتوانید با کلیک بر روی لینک تمامی کابل ها را مشاهده فرمایید.

نوع کابل یا تبدیلصدا و تصویر
طول سیم2 متر
جنس روکش سیمبافته شده با الیاف کتان، پارچه ای و کنفی
فیش ورودیHDMI
نوع فیش ورودینری
نوع فیش ورودیسایز استاندارد
فیش خروجیHDMI
نوع فیش خروجینری
اندازه فیش خروجیسایز استاندارد
جنس روکش فیشفلز و پلاستیک

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کابل HDMI 8K هیسکا (HISKA) طول 2 متر مدل HD-02

کابل HDMI 8K هیسکا (HISKA) طول 2 متر مدل HD-02

طول کابل 2 متر | قابل استفاده برای انتقال تصاویر با کیفیت بالا (8K) Ultra HD 60Hz | گارانتی 6 ماه

کابل HDMI 8K هیسکا طول 2 متر مدل HD-02

HISKA HDMI 8K cable 2m model HD-02

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب