کابل HDMI بيسوس (Baseus) طول 1 متر مدل CAKGQ-J01

134602

طول 1000 میلی متر | ورژن HDMI 2.1  | پشتیبانی از 8K | داراي 6 ماه گارانتي سورين

کابل اچ دی ام ای طول 1 متر باسئوس مدل CAKGQ-J01

Baseus hdmi cable model CAKGQ-J01

پخش عمده کابل HDMI بيسوس (Baseus) طول 1 متر مدل CAKGQ-J01

سینما در خانه شما؟ چرا که نه! تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کابل Baseus HDMI 8K بگیرید و امکاناتی را که با تماشای برنامه ها یا انجام بازی ها روی صفحه نمایش بزرگ با جلوه سه بعدی ارائه می شود، کشف کنید.کابل HDMI Baseus CAKGQ-J01 کیفیت ویدیویی عالی تا 8K را ارائه می دهد. به لطف همگام سازی کامل صدا و تصویر، می توانید به راحتی فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را تماشا کنید. استفاده از آخرین استاندارد HDMI 2.1 امکان دستیابی به پهنای باند تا 48 گیگابایت بر ثانیه را فراهم می کند. این آداپتور همچنین از HDR پویا پشتیبانی می کند و وضوح تصویر فوق العاده و جزئیات غنی را تضمین می کند.

برای دریافت بهترین کیفیت تصویر و صدا در تلویزیون خود، به فکر خرید یک کابل HDMI با کیفیت بالا باشید. کابل ساخته شده توسط Baseus تضمین می کند که فیلم هایی که در تلویزیون خود تماشا می کنید دارای رنگ های زنده هستند و صدا واضح و بدون نویز است. با استفاده از فناوری OFC، یعنی از بهترین مس بدون اکسیژن ساخته شده است. این امر انتقال بهتر داده ها را حتی در فواصل طولانی تضمین می کند. صدا و تصویر بدون فشرده سازی با حفظ بالاترین کیفیت ارسال می شود. مناسب برای اتصال تلویزیون، پخش کننده دی وی دی، بلو-ری، گیرنده، پروژکتور میباشد.

علاوه بر انتقال عالی تصویر HDMI، کابل Baseus به خوبی با جریان های صوتی مقابله می کند. تا 32 کانال صوتی و فناوری ARC کانال صوتی معکوس را پشتیبانی می کند. هنگام کار با یک ویدیو با یک آهنگ صوتی، تصویر و صدا به طور خودکار همگام می شوند و نیازی به تنظیم دستی آنها ندارید.
ساختار کابل قوی و قابل اعتماد است، غلاف بیرونی از مواد سخت PVC ساخته شده است، اتصالات روی اتصال دهنده های پلاستیکی قرار می گیرند. در زیر لایه ای از پوشش مقاوم در برابر حرارت، سیم مسی قلع شده قرار دارد و تمام سیم ها به خوبی توسط فویل آلومینیومی محافظ محافظت می شوند. 

ویژگی های اصلی
کانکتورهای بادوام با روکش طلا مقاوم در برابر اکسیداسیون هستند و به لطف توری نایلونی بادوام و متراکم که برای ساخت قیطان استفاده می‌شود، مقاومت تصویر پایداری را در برابر شکستگی و سایش فراهم میکنند.

صدا و تصویر همگام شده
سازگار با انواع وسایل الکترونیک، کنسول ها، پروژکتورها، رایانه های شخصی، نمایشگرها، تلویزیون های ALLM، QMS و VRR است. تجربه شگفت‌انگیز تصویر و صدا HDMI 2.1 همگام‌سازی صوتی و تصویری بهبود یافته و همچنین سوئیچ QMS سریع و روان را بدون خطر خرابی یا تاخیر ارائه می‌کند.

HDR پویا برای وضوح بهتر
هر فریم واضح است زیرا در هنگام انتقال تصویر، روشنایی، کنتراست و رنگ بهینه را حفظ می کند. شما می توانید تمام جزئیات را ببینید و هیچ چیز تار نیست! نمایش جزئیات با وضوح 8KHD 7680x4320 چهار برابر واضح تر از 4K است و کیفیت تصویر پیچیده تر است.

نوع کابل یا تبدیلصدا و تصویر
طول سیم1 متر
فیش ورودیHDMI
نوع فیش ورودینری
نوع فیش ورودیسایز استاندارد
فیش خروجیHDMI
نوع فیش خروجینری
اندازه فیش خروجیسایز استاندارد

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کابل HDMI بيسوس (Baseus) طول 1 متر مدل CAKGQ-J01

کابل HDMI بيسوس (Baseus) طول 1 متر مدل CAKGQ-J01

طول 1000 میلی متر | ورژن HDMI 2.1  | پشتیبانی از 8K | داراي 6 ماه گارانتي سورين

کابل اچ دی ام ای طول 1 متر باسئوس مدل CAKGQ-J01

Baseus hdmi cable model CAKGQ-J01

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب