هدست بلوتوث ایکس او (XO) مدل XO-BE36

177104

بلوتوث ورژن 5.0 | برد 10 متر | زمان پخش موسیقی 16 ساعت | زمان مکالمه 20 ساعت | پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری | باتری 2000 میلی آمپر ساعت | دارای 6 ماه گارانتی 

هدفون بی سیم رم خور ایکس او مدل XO-BE36

XO Bluetooth Headset model XO-BE36

فروش عمده هدست بلوتوث رم خور ایکس او (XO) مدل XO-BE36

امروزه موسیقی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است. لذت موسیقی همیشه با گوش دادن به آن با محصولی با کیفیت که صدا را به خوبی تولید می کند چند برابر می شود. اگر به دنبال هدفون با کیفیت با طراحی زیبا هستید، هدفون XO BE36 را به شما پیشنهاد می کنیم.

هدفون XO BE36 علاوه بر وزن سبک، دارای طراحی مدرن و جمع و جور است. سری های آن نرم و راحت است و گوش را اذیت نمی کند. این هدفون دارای بلندگوهای بزرگ 40 میلی متری است که می توانید با هر حجمی با کیفیت خوب به موسیقی خود گوش دهید. دارای ابعاد 71*179*156 میلی متر و وزن آن 162 گرم می باشد. جنس این هدست از ABS و PU بادوام و با کیفیت ساخته شده است.

هدفون بلوتوث XO BE36 دارای بلوتوث نسخه 5.0 است و تفاوت اصلی آن با نسخه های قبلی خود را می توان در چیپ بلوتوث پیشرفته و به روزتر مشاهده کرد. با استفاده از این هندزفری می توانید تا فاصله ده متری (بدون هیچ مانعی از منبع صدا) بدون افت کیفیت صدا، موسیقی را بشنوید و گوش دهید.

باتری این هدست 300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و مدت زمان شارژ آن حدود 2 تا 3 ساعت است که می توانید تا 16 ساعت از این هدفون XO استفاده کنید. همچنین زمان خاموش شدن آن حداکثر 2000 ساعت و زمان مکالمه آن حداکثر 20 ساعت می باشد.

هدفون XO BE36 یک محصول واقعی است که کیفیت صدا، راحتی و طراحی شیک را ترکیب می کند. آنها ترکیبی منحصر به فرد از عملکرد و ظرافت هستند که آنها را به انتخابی ایده آل برای بسیاری از کاربران تبدیل می کند.دارای طراحی مدرن عالی است که بر ظرافت و عملکرد بالای آنها تأکید دارد. هدفون های زیبا و ارگونومیک از مواد مرغوب ساخته شده اند و برای هر اندازه سر مناسب هستند. این هدفون همچنین دارای طراحی تاشو برای ذخیره سازی و حمل آسان است.

کیفیت صدا البته مهمترین چیزی است که در هدفون باید ارزیابی شود. آنها دارای هدفون با کیفیتی هستند که صدایی شفاف، روشن و غنی را ارائه می دهند. 

یکی از ویژگی های هدفون XO BE36 سهولت استفاده از آن است. آنها به راحتی با استفاده از اتصال بلوتوث به هر دستگاهی متصل می شوند. این به شما امکان می دهد از آنها با تلفن هوشمند، تبلت، لپ تاپ یا دستگاه دیگری که از اتصال بلوتوث پشتیبانی می کند استفاده کنید. این هدفون همچنین مجهز به میکروفون داخلی است که به شما امکان می دهد از آن برای مکالمات تلفنی استفاده کنید.

اما این همه ماجرا نیست! هدفون XO BE36 همچنین دارای بسیاری از عملکردهای مفید دیگر از جمله کنترل صدا، تعویض آهنگ است. و به لطف عمر طولانی باتری، می توانید تا 20 ساعت بدون وقفه از صدای باکیفیت لذت ببرید.

مزایای اصلی:

  1. رابط بی سیم

  2. قابلیت اتصال هدفون هم از طریق بلوتوث و هم از طریق کانکتور aux

  3.  طراحی هدفون امکان تا شدن را فراهم می کند.

  4. کیفیت صدای بالا

  5. وجود میکروفون به شما امکان پاسخگویی یا رد تماس ها را می دهد

  6. دکمه های چند منظوره به شما این امکان را می دهند که به تماس پاسخ دهید یا پایان دهید، موسیقی پخش کنید، صدای موسیقی را تغییر دهید، صدا را متوقف کنید، آهنگ را تغییر دهید.

  7. طراحی جمع و جور و ارگونومیک

  8. کیفیت پخش خوب به شما امکان می دهد از موسیقی خوب لذت ببرید

  9. میکروفون داخلی به شما امکان می دهد در حالی که می توانید تجارت خود را انجام دهید به تماس ها پاسخ دهید


امکانات:

سازنده: XO
مدل: BE36
نسخه بلوتوث: JL V5.0
محدوده فرکانس: 20 هرتز - 20000 هرتز
پشتیبانی از پروتکل: A2DP، AVRCP، HSP، HFP
فاصله کاری: تا 10 متر
ظرفیت باتری : 300 mah
مقاومت: 16 اهم
زمان کار فعال: حداکثر 20 ساعت
زمان آماده به کار: تا 200 ساعت
زمان شارژ: 2 ساعت

محدوده فرکانس20Hz تا 20KHz
ظرفیت باتری300mAh
میکروفنمیکروفن داخلی
میزان زمان کارکرد20 تا 24 ساعت
برد بلوتوث10 متر

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

هدست بلوتوث ایکس او (XO) مدل XO-BE36

هدست بلوتوث ایکس او (XO) مدل XO-BE36

بلوتوث ورژن 5.0 | برد 10 متر | زمان پخش موسیقی 16 ساعت | زمان مکالمه 20 ساعت | پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری | باتری 2000 میلی آمپر ساعت | دارای 6 ماه گارانتی 

هدفون بی سیم رم خور ایکس او مدل XO-BE36

XO Bluetooth Headset model XO-BE36

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب