Antisquad

210224

یک حلقه DVD |  قیمت پشت جلد : 36000 تومان

Antisquad

| شماره شناسنامه اثر : 95/550/ ن م

Antisquad

Antisquad یک بازی استراتژی است که در سبک بصری به یاد ماندنی و ویژگی های مکانیک بازی با رقبا متفاوت است.

این پروژه طرح روشنی ندارد، اما یک هدف مشترک برای کل گذر وجود دارد ، مبارزه با کارتل مواد مخدر مکزیکی. گروهی از مزدوران با ترکیب متنوعی از شرکت کنندگان تحت کنترل بازیکن قرار می گیرند. هر یک از اعضای تیم مهارت ها، ویژگی ها و همچنین سلاح ها و تجهیزات متفاوتی دارند. یک تک تیرانداز در جوخه وجود دارد، یک استاد تخریب، یک استاد غوغا، یک سرباز با مینی تفنگ، یک دختر مخفی رز، که خرابکاری را در پشت خطوط دشمن سازماندهی می کند و دیگران.

شما می توانید حداکثر 3 عضو تیم را در یک ماموریت ببرید. با انجام حرکت با هر یک از آنها، ابتکار عمل به دست مخالفان می رسد. برای هر اقدامی از بازیکن، امتیاز انرژی ویژه ای صرف می شود که آزادی حرکت را محدود می کند و او را مجبور به تصمیم گیری تاکتیکی می کند. همه کاراکترها سیستم مخصوص به خود را دارند که مستقیماً بر روند بازی تأثیر می گذارد.

قهرمانان مرگ و میر را افزایش داده اند، بنابراین لازم است دائماً آنها را بهبود بخشید و تجهیزات جدید را برای آنها تهیه کنید. همه اینها را می توان در یک منوی پمپاژ ویژه انجام داد، جایی که اسلحه و زره بدن با پول به دست آمده در جنگ خریداری می شود و کیت های کمک های اولیه، دستگاه فونیکس و کیت های تعمیر برای کریستال ها خریداری می شود.

توسعه دهندگان Antisquad پروژه خود را با گرافیک های رنگارنگ الهام گرفته از کمیک و همچنین دیالوگ های بیهوده ارائه کرده اند، اما این به بازی آسیبی نمی رساند، بلکه آن را از رقبا متمایز می کند.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

Antisquad

Antisquad

یک حلقه DVD |  قیمت پشت جلد : 36000 تومان

Antisquad

| شماره شناسنامه اثر : 95/550/ ن م

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب