Medal Of Honor Warfighter (XBOX)

211469

1 حلقه DVD9 قیمت پشت جلد : 37000 تومان

| شماره شناسنامه اثر : 95/586/ن م

Medal Of Honor Warfighter

موج انفجار مرا به گوشه ای پرتاپ کرد و هنگامی که گوش هایم سوت میکشید ،چشم هایم را باز کردم و دیدم که خاک و گل تمام بدنم را فرا گرفته است و کنارم یک غول بسیار بزرگ در حال تیر اندازی است و پوکه های داغش را روی صورت من می اندازد . اینجا بود که خواب بلند شدم و فهمیدم وسط جنگی بی رحمانه هستم و باید برای رسیدن به خانواده و دختر کوچکم بجنگم . سری بازی های MEDAL OF HONOR همیشه جایگاه ویژه ای میان کاربران داشته است و این بار نیز با بازی MEDAL OF HONOR WARFIGHTER به میان آماده است .

این بازی ترکیبی از بازی های CALL OF DUTY , BATTLEFIELD است و داستان واقع گرایانه و پیچیده را ارائه داده است . برای ساخت این بازی صدها گزارش و مصاحبه مختلف از کهنه سربازان جمع آوری شده است و کاربر را با عملیات سری آشنا میکند . داستان این بازی شمارا در پیچ و تاب ردگیری یک گروهک تروریستی در پاکستان قرار میدهد و آن ها درصدد ساخت سلاح های مخرب هستند و حتی میخواهند به بمب اتم دست پیدا کنند و حمله ای گسترده به غرب ارائه دهند . این بار وارد زندگی شخصی سربازان نیز خواهیم شد و حتی مشکلات خانوادگی را نیز خواهیم چشید و این کار توسط یک سری فلش بک ها انجام میشود .

شخصیت سازی بازی بسیار فوق العاده است و برای نمونه خواهید دید از دست و پاهایتان خون خواهد چکید و البته کاملا درک خواهید کرد که چرا میگویند اسلحه یک سرباز مانند ناموس اوست .

برای باز کردن درها در این بازی چندین گزینه مختلف وجود دارد و مثلا می توانید از بمب استفاده کنید یا اینکه درها را با استفاده از پاهایتان باز کیند . گیم پلی بازی کاملا براساس زندگی یک سرباز واقعی است و همین موضوع روی طراحی بازی و همچنین صداگذاری آن نیز تاثیر داشته است .

در این بازی جلوه های بصری فوق العاده ای در کنار صداگذاری واقع گرایانه هوش از سرتان خواهد برد .جنگ سال هاست در میان انسان ها وجود دارد و بیاید یک بار هم که شده به این موضوع با رگبار تفنگ هایمان پایان دهیم .

تعداد دیسک1 حلقه DVD9

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

Medal Of Honor Warfighter (XBOX)

Medal Of Honor Warfighter (XBOX)

1 حلقه DVD9 قیمت پشت جلد : 37000 تومان

| شماره شناسنامه اثر : 95/586/ن م

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب