هندزفری سیمی سامسونگ (Samsung) مدل S11

177235

طول کابل 1.1 متر | کیفیت صدای عالی و شفاف | طراحی توگوشی و متناسب با گوش | دارای گارانتی تست

هندزفری سیمی سامسونگ مدل S11

Samsung Wired Handsfree Model S11

خرید عمده هندزفری سیمی سامسونگ (Samsung) مدل S11

موسیقی از این قابلیت برخوردار است که احساسات هر فردی را لمس کند و روح وی را تلطیف نماید. موسیقی را می توان در دسته برترین هنرها قرار داد که ذوق و هیجان هر شخصی را برمی انگیزد. اگر بخواهیم به صورت کلی سخن بگوییم می توان گفت که موسیقی هنری است که از طریق آن می توان به ابراز احساسات پرداخت و هر کسی بر اساس سلیقه و سبک خود به نوعی خاص از موسیقی علاقه مند می شوند. علاقه به موسیقی می تواند جنبه های مختلف زندگی را در بگیرد. مراسمات گوناگون، حین رانندگی، مسافرت، هنگام ورزش و ... همگی از موقعیت هایی هستند که شاید در عصر حاضر بدون موسیقی هیچ معنایی نداشته باشند. به عبارت بهتر می توان گفت که گذران این موقعیت ها بدون موسیقی امکان پذیر نخواهد بود. 

بدیهی است که با توجه به اهمیت موسیقی در زندگی که بیانگر احساسات انسانی از طریق صوت است می توان به اهمیت ابزارهای پخش موسیقی نیز پی برد. اسپیکر، هدفون، هندزفری سیمی، هدست و هندزفری بلوتوث از لوازمی هستند که پخش موسیقی فوق العاده ای دارند و با توجه به نوع نیاز و موقعیت می توانند پاسخگوی نیازهای انسان باشند. 

در این میان هندزفری های سیمی از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار هستند و به دلیل کوچک و کم حجم بودن که این موضوع موجب حمل و جابجایی آسان آن خواهد شد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هندزفری های سیمی توانسته اند جایگاه ویژه ای را در میان لوازم و تجهیزات دیجیتال به خود اختصاص دهند. شاید شما هم به دفعات مشاهده کرده باشید که افرادی که از مترو، اتوبوس، تاکسی و ...استفاده می کنند و قصد سفرهای کوتاه و بلند دارند یک هندزفری سیمی در دست دارند و به موسیقی های مورد علاقه خود گوش می دهند.

با توجه با فراگیر شدن هندزفری سیمی در میان افراد، برندهای مختلفی اقدام به طراحی و تولید این کالاهای محبوب نموده اند. یکی از این برندها، سامسونگ است که نیازی به معرفی ندارد. چرا که درخشش این برند در زمینه لوازم صوتی و تصویری، موبایل، رایانه و سایر تجهیزات ضروری در سالهای اخیر همواره مورد توجه همگان بوده است.

هندزفری سیمی سامسونگ (Samsung) مدل S11 یکی از محصولاتی است که توسط این برند روانه بازار شده است و می تواند صدایی عالی و شفاف را در اختیار کاربر قرار دهد. طراحی بی نظیر و توگوشی این هندزفری سبب استفاده آسان از این وسیله شده است. همچنین طول کابل مناسب این هندزفری می تواند آسودگی استفاده را به دنبال داشته باشد.

طول سیم1.1 متر
فیش ورودی3.5 میلیمتری
میکروفنمیکروفن داخلی

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

هندزفری سیمی سامسونگ (Samsung) مدل S11

هندزفری سیمی سامسونگ (Samsung) مدل S11

طول کابل 1.1 متر | کیفیت صدای عالی و شفاف | طراحی توگوشی و متناسب با گوش | دارای گارانتی تست

هندزفری سیمی سامسونگ مدل S11

Samsung Wired Handsfree Model S11

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب