انیمیشن زوتوپیا+تیزپا+رنگو

401304

مدت زمان 240 دقیقه | همه گروه های سنی | قیمت پشت جلد 8000 تومان

انیمیشن زوتوپیا+تیزپا+رنگو

| شماره پروانه نمایش : 960161706

کالکشن زوتوپیا+تیزپا+رنگو

ماجرای انیمیشن زوتوپیا از این قرار است که خرگوشی چابک و زرنگی به نام جودی هاپس بالاخره بعد از تلاش های فراوان توانست در آزمون ورودی اداره پلیس با نمره ای عالی قبول شود. اما به دلیل اینکه جثه کوچکی که در مقایسه با دیگر افسران پلیس دارد برای ماموریت ساده ای در شهر فرستاده می شود و در این میان به موضوع مشکوکی برمی خورد؛ با روباهی به نام نیک آشنا می شود. جودی به وسیله مدرکی که از نیک در دست داشت او را مجبور کرد تا برای پی بردن به مسئله مهمی که در شهر اتفاق افتاده بود به او کمک کند. آنها به کمک هم توانستند مدارکی زیادی را جمع آوری و مشکل شهر را حل کنند.[۹]آنها در نهایت دوستان خوبی برای هم می شوند.

انیمیشن زوتوپیا یک پویانمایی آمریکایی است و در ژانر کمدی و ماجراجویی به کارگردانی بایرون هاوارد، ریچ مور و جرید بوش است. 

این فیلم توسط والت دیزنی پیکچرز تهیه شده‌است که به عنوان پنجاه و پنجمین فیلم پویانمایی در فهرست والت دیزنی به حساب می‌آید. از صداپیشگان این فیلم می‌توان به جنیفر گودوین، جیسون بیتمن، ادریس البا و شکیرا اشاره کرد. زوتوپیا توسط والت دیزنی پیکچرز در ۴ مارس ۲۰۱۶ در ایالات متحده اکران شد.

این پویانمایی موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار و بهترین فیلم پویانمایی در هفتاد و چهارمین مراسم گلدن گلوب شد.

انیمیشن تیزپا

داستان درباره یک سگ سفید آمریکایی به نام تیزپا است که به گمان او، تمامی اتفاقات فیلم هایی که بازی می کند و قدرت خارق العاده اش، واقعی است. او بر اثر یک حادثه از گروه فیلم سازان جدا شده و در خیابان‌های نیویورک سرگردان می‌شود سپس به همراه یک گربه و یک همستر در جستجوی راه خانه است و در همین راه است که تیزپا متوجه می شود که او واقعاً یک قهرمان قدرتمند نیست و قادر به انجام دادن کارهای خارق العاده نیست اما…

تیزپا محصول کمپانی والت دیزنی است که به کارگردانی کریس ویلیامز و بایرون هاوارد ساخته شده‌است. از دیگر ساخته‌های این دو کارگردان می‌توان به گیسوکمند اشاره کرد.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

انیمیشن زوتوپیا+تیزپا+رنگو

انیمیشن زوتوپیا+تیزپا+رنگو

مدت زمان 240 دقیقه | همه گروه های سنی | قیمت پشت جلد 8000 تومان

انیمیشن زوتوپیا+تیزپا+رنگو

| شماره پروانه نمایش : 960161706

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب