اسپیکر بلوتوثی سیبراتون (sibraton) مدل S-BS1069

131021

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی | ورودی ها :جک 3.5 میلی‌متری صدا، پورت USB، کارت TF، بلوتوث | بلوتوث 5.0 | برد وایرلس 10 متر | توان خروجی 2×25 وات | وزن 5.2 کیلوگرم | فرکانس 65Hz-20KHz | اکولایزر بیس و تریبل | ظرفیت باتری 4400mAh, 7.4V | پخش تا 4 ساعت با 50 درصد بلندی صدا | ورودی شارژ DC5V/1A | گارانتی متین 

اسپیکر بلوتوث شارژی سیبراتون مدل S-BS1069

Sibraton S-BS1069 Party Series Bluetooth Speaker

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیبراتون مدل S-BS1069

پخش عمده اسپیکر قابل حمل بلوتوثی سیبراتون مدل 1069

اسپیکر قابل حمل سیبراتون مدل S-BS1069 اسپیکر بلوتوثی پر قدرتی است که برای فضاهای بزرگ مانند یک واحد آپارتمان یا سالن طراحی شده است. بنابراین اگر می خواهید در خانه مهمانی راه بیاندازید یا جشن تولد بگیرید این اسپیکر بدردتان می خورد.

اسپیکر 1069 سیبراتون امکانات فراوانی دارد اما قبل از هر چیز باید بدانید توان خروجی اسپیکر 50 وات است که از دو ساب ووفر 25 واتی خارج می شود همچنین وجود دو تیوتر در بالای این بلندگوها باعث می شود رنج صدای گسترده 65 هرتز تا 20 کیلوهرتز توسط این اسپیکر تولید شود و زیر ترین و بم ترین صداها قابل شنیدن باشد. انرژی مورد نیاز برای راه اندازی این دو بلندگوی بزرگ از یک باتری 7.4 ولتی که ظرفیتی برابر 4400 میلی آمپر ساعت دارد تامین می شود. انتخاب باتری 7.4 ولتی نسبت به باتری های رایج 5 ولتی یک امتیاز دارد: این باتری می تواند توان بیشتری را در لحظه ارایه کند. در مجموع این اسپیکر می تواند تا 4 ساعت به پخش موسیقی با 50 درصد بلندی صدا بپردازد. برای شارژ باتری اسپیکر یک درگاه تایپ سی قرار دارد که به نوبه خود پیشرفت رو به جلو در میان اسپیکر های شارژی است تا بلاخره پورت پر استفاده تایپ سی در اسپیکر ها نیز استفاده شود. برای شارژ اسپیکر نیاز به یک آداپتور 5 ولت 2 آمتر است که این روزها برای هر موبایلی ارایه می شود. می توانید از کابل تایپ سی (1 متری) موجود در بسته بندی برای شارژ اسپیکر استفاده کنید.

بر روی بلندگو های این محصول با استفاده از ال ای دی نورپردازی کوچکی ایجاد شده است که باعث زیباتر شدن آن شده است مخصوصا وقتی نور محیط کم شود این نورپردازی بیشتر خودش را نشان می دهد. در مجموع اسپیکر طراحی ساده ای دارد و در روبه رو شاهد 2 عدد ساب ووفر 15 سانتی متری و 2 عدد تیوتر و شکاف های خروج هوا ناشی از بیس بلندگوها است. در طرفین هیچ چیز خاصی نیست اما در پشت اسپیکر دو شکاف برای قرار دادن میکروفن وجود دارد و تمام تنظیمات دستگاه در بالای آن قرار دارد.

در بخش امکانات این اسپیکر هیچ چیزی کم نگذاشته است. بهترین ویژگی وجود بلوتوث 5 است که پایداری زیاد اما مصرف کم را به دنبال دارد. حتما شما هم در تلفن همراهتان لیستی از موزیک های مورد علاقه تان دارید با قابلیت بلوتوث میتوانید گوشی خود را به اسپیکر وصل کنید و موسیقی های مورد علاقه خود را پخش کنید. برد بلوتوث اسپیکر 10 متر است و تا این شعاع می توانید از آن دور شوید.

اگر اهل آواز باشید یا می خواهید جمع های دوستانه شادی ایجاد کنید این اسپیکر برای شما نیز فکری دارد. به همراه این محصول یک میکروفن با کیفیت بی سیم در بسته بندی قرار داده شده است تا در یک جمع دوستانه و خانوادگی برای لحظاتی در کنار هم شاد باشید. بد نیست استعداد خود را بروز دهید. با وجود قابلیت کارااوکه می توانید صدا خواننده را حذف و به جای خواننده بخوانید. قطعا این سرگرم کننده ترین ویژگی این اسپیکر است ضمن اینکه می توان میزان اکو و بلندی صدای میکروفن را به صورت مجزا به کمک دو کلید چرخشی تغییر داد. همچنین بر روی اسپیکر یک دکمه برای اولویت بندی صدای میکروفن قرار داده شده است تا حالتی شبیه به برنامه های رادیویی ایجاد شود! به صورت که تا زمانی که از میکروفن استفاده نشود، صدای موسیقی به صورت عادی از اسپیکر پخش می شود اما به محض اینکه کلمه ای در میکروفن گفته شود، صدای موسیقی کم می شود تا صدای میکروفن به وضوح شنیده شود و مورد توجه قرار گیرد. دکمه دیگری هم روی میکروفن قرار دارد که با آن می توان میکروفن را خاموش و روشن کرد. خبر خوب این است که می توان فرکانس میکروفن وایرلس را با کمک همین دکمه در کانال 600 مگاهرتز تغییر داد. همچنین بر روی بدنه میکروفون یک نمایشگر کوچک تعبیه شده است که میزان آنتن دهی، شارژ باتری و فرکانس میکروفون را نمایش می دهد تا هیچ سردرگمی به وجود نیاید. این میکروفن با استفاده دو عدد باتری قلمی کار می کند و می توان از باتری های شارژی نیز استفاده کرد. علاوه بر میکروفن وایرلس، 2 عدد ورودی میکروفن سیمی استاندارد نیز در آن تعبیه شده است.

خرید عمده اسپیکر میکروفن دار سیبراتون مدل 1069

در نهایت هر وقت کارتان با میکروفن تمام شد می توانید آن را در جایگاه های تعبیه شده در پشت اسپیکر به صورت ایمن قرار دهید.

اگر دوست داشته باشید می توانید موزیک های دلخواه خود بر روی رم یا فلش بریزید و از این طریق به آن ها گوش فرا دهید یا اگر هیچ کدام از این ها امکان پذیر نبود به کمک یک کابل AUX (1 متری) که در داخل بسته بندی موجود است به اسپیکر متصل شودی و محتوای صوتی خود را پخش کنید اما این آخر کار نیست! حتی رادیو FM نیز در این محصول فراموش نشده است. گیرنده رادیویی FM با قابلیت اسکن خودکار کانال ها به خوبی در این اسپیکر کار می کند.

مقادیر بیس و تریبل صدای خروجی اسپیکر را می توان به کمک یک اکولایزر دیجیتال تغییر داد. همچنین برای قطع و وصل نورپردازی اسپیکر یک دکمه مجزا قرار داده شده است.نورپردازی به ضرب های آهنگ واکنش نشان می دهد. برای افزایش بلندی صدا یک کلید چرخشی بزرگ که به صورت 360 درجه و بدون انتها است، قرار داده شده و وضعیت اسپیکر نیز از طریق یک نمایشگر دیجیتال قابل مشاهده است. در مجموع رابط کاربری اسپیکر بسیار آسان است و به جای اینکه به صورت نرم افزاری و پیچیده باشد، بیشتر به صورت سخت افزاری است و برای کار های مشخص، دکمه های مجزا تعریف شده است. و برای استفاده راحت تر یک عدد ریموت کنترل نیز در نظر گرفته شده است.

خبر خوب دیگر وجود فناوری TWS است که با استفاده از آن می توان 2 اسپیکر از این مدل را به صورت بی سیم به یکدیگر متصل کرد و به کیفیت و بلندی صدای بیشتری رسید.

خرید عمده اسپیکر بلوتوثی سیبراتون 1069

رنگمشکی
اتصال کارت حافظهدارد
بلوتوثدارد
قابل شارژبله - پورت Micro USB

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

اسپیکر بلوتوثی سیبراتون (sibraton) مدل S-BS1069

اسپیکر بلوتوثی سیبراتون (sibraton) مدل S-BS1069

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی | ورودی ها :جک 3.5 میلی‌متری صدا، پورت USB، کارت TF، بلوتوث | بلوتوث 5.0 | برد وایرلس 10 متر | توان خروجی 2×25 وات | وزن 5.2 کیلوگرم | فرکانس 65Hz-20KHz | اکولایزر بیس و تریبل | ظرفیت باتری 4400mAh, 7.4V | پخش تا 4 ساعت با 50 درصد بلندی صدا | ورودی شارژ DC5V/1A | گارانتی متین 

اسپیکر بلوتوث شارژی سیبراتون مدل S-BS1069

Sibraton S-BS1069 Party Series Bluetooth Speaker

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب