هاب Type-C چهار پورت USB3 مدل T-304

125499

مناسب برای لپ تاپ ، PC و تلفن همراه | دارای کابل 10 سانتی متر تایپ سی | دارای 4 عدد پورت USB ورژن 3  | بدنه فلزی

هاب تایپ سی 4 پورت

Type-C 4 PORT Hub

هاب Type-C چهار پورت

تایپ سی به آرامی در حال گسترش و استفاده در سیستم های مختلف است. این روزها حتی کیس کامپیوترهای رومیزی نیز پورت تایپ سی دارد. موبایل ها و لپ تاپ ها نیز از این پورت پشتیبانی می کنند.

برای افزایش پورت های یک سیستم که پورت تایپ سی داد بهترین ابزار یک هاب یو اس بی با ورودی تایپ سی است. این هاب با استفاده از پورت Type-C به سیستم متصل می شود و 4 پورت USB ورژن 3 در اختیارتان قرار می دهد. بدنه این هاب از فلز ساخته شده است و کیفیت بالایی دارد.

از طرفی قدرت موبایل ها و تبلت ها نیز در حال افزایش است و در حال حاضر موبایل ها می توانند در حد یک سیستم معولی توانایی داشته باشند. محدویت پورت بر روی موبایل ها همواره آزار دهنده بوده است. می توان با استفاده از این ها توانایی های موبایل ها و تبلت ها رابا اتصال انواع لوازم جانبی و حافظه های قابل حمل گسترش داد.

از این هاب می توان برای اتصال انواع ابزار های جانبی و فلش و هارد به موبایل و تبلت هایی که تایپ سی دارند، استفاده کرد.

با طراحی چند پورت، این محصول از اتصال همزمان دستگاه های مختلف پشتیبانی می کند. چندین رابط USB 3.0 به طور موثر کارایی کار شما را بهبود می بخشد.
مواد آلیاژ آلومینیوم کیفیت و دوام آن را تضمین می کند. همچنین سبک و قابل حمل است که زندگی شما را راحت تر و راحت تر می کند.

امکانات:
-طراحی چند منظوره با نشانگر LED با طراحی چند پورت، دستگاه های مختلف را می توان به طور همزمان متصل کرد، برای صرفه جویی در زمان و بهبود کارایی خوب است. از عملکرد آسان که با نور LED به وضوح دیده می شود لذت ببرید.
-مواد با کیفیت بالا. مواد آلیاژ آلومینیوم مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر خوردگی خود را بهبود می بخشد و از سرعت اتلاف گرمای میز سریعتر و بیشتر پشتیبانی می کند و طول عمر بیشتری را ارائه می دهد.
- USB 3.0 × 4. چهار پورت USB 3.0 از انواع مختلف لوازم جانبی USB مانند فلش دیسک USB، ماوس، صفحه کلید و غیره پشتیبانی می کند که به طور موثر کارایی کار شما را بهبود می بخشد.
-رابط Type-C عالی. با ارتقاء رابط Type-C، هر دو شاخه مثبت و منفی را می توان استفاده کرد، برای شما راحت و ایمن است و سرعت انتقال سریعتر بدون تاخیر ارائه می شود.
-سبک و قابل حمل. حمل و نگهداری بسیار آسان، فضای زیادی را اشغال نمی کند.

مشخصات فنی:
مدل: T-304
جنس: آلیاژ آلومینیوم
رنگ: خاکستری نقره ای
دستگاه های مناسب: لپ تاپ با رابط Type-C
سیستم پشتیبانی: Windows/Mac OS/Linux
طول سیم: 17 سانتی متر 
وزن مورد: 41 گرم 
وزن بسته بندی: 93 گرم 

طول سیم10 متر
فیش ورودیUSB
نوع فیش ورودینری
نوع فیش ورودیType C
جنس روکش فیشپلاستیک
سرعت اتصالUSB 3.0

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

هاب Type-C چهار پورت USB3 مدل T-304

هاب Type-C چهار پورت USB3 مدل T-304

مناسب برای لپ تاپ ، PC و تلفن همراه | دارای کابل 10 سانتی متر تایپ سی | دارای 4 عدد پورت USB ورژن 3  | بدنه فلزی

هاب تایپ سی 4 پورت

Type-C 4 PORT Hub

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب