تبدیل OTG Type-C تسکو (TSCO) مدل TCR 957

123397

تبدیل USB به TYPE-C | مناسب برای اتصال موس و کیبورد و فلش | دارای گارانتی

امروزه قابلیت OTG به یک پیش فرض در تولید تلفن همراه تبدیل شده است و در تبلت ها نیز این ویژگی از ابتدا قرار داشت. “OTG”یک گواهینامه استاندارد است که اجازه می‌دهد یک دستگاه اطلاعات را از روی یک وسیله مجهز به درگاه USB بدون نیاز به کامپیوتر بخواند.

در سایت خرید عمده تعداد زیادی تبدیل "او تی جی" موجود است که در بین آنها تبدیل های شرکت تسکو نیز وجود دارد. در ادامه به برسی این تبدیل ها می پردازیم.

تبدیل های OTG تسکو در اندازه ها متفاوتی ساخته شده اند و کیفیت بالایی دارند و برای گوشی های مختلف با سوکت میکرو یا تایپ سی ساخته شده اند. در تصویر زیر تعدادی از این تبدیل ها را مشاهده می کنید که برای درک بهتر اندازه در کنار یک سکه قرار داده شده است. این تبدیل ها بیشتر از فلز ساخته شده اند و استحکام بالایی دارند و پروتکل ارتباطی آن ها USB2.0 است.

فروش عمده تبدیل او تی جی تسکو

تبدیل TSCO TCR957 یک تبدیل OTG کوچک است که در تصویر بالا در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد و اندازه آن تقریبا برابر نصف یک سکه است. تبدیل 957 پورت USB را به تایپ سی تبدیل می کند و مناسب برای گوشی های جدید با پورت Type C است.این تبدیل OTG طولش 2 سانتی متر و عرض آن 1.1 سانتی متر است . و ضخامت آن با سکه برابری می کند. البته برای به وجود آمدن این ضخامت کم به ناچار فریم دور سوکت USB برداشته شده است و این موضوع در صورت عدم احتیاط ممکن است در صورت استفاده یا نگهداری نادرست به این تبدیل کوچک صدمه وارد کند.

تبدیل OTG TSCO TCR957 Type C

البته تمام دستگاه ها از "او تی جی" پشتیبانی نمی کنند و بهتر است برای فهمیدن این موضوع به سایت شرکت سازنده دیوایس خود مراجعه کنید اما با وجود این قابلیت دنیایی از امکانانات به رویتان باز خواهد شد که برای نمونه به چند تای آن اشاره می کنیم:

  1. اتصال فلش و هارد اکسترنال به موبایل و تبلت
  2. اتصال موس و کیبورد به تلفن همراه و اتصال انواع کجت های ورود اطلاعات نظیر میدی کیبرد
  3. اتصال به پرینتر هایی که به صورت plug and play هستند
  4. اتصال به دوربین های حرفه ای DSLR
  5. اتصال دسته بازی و انجام بازی از این طریق بر روی موبایل و تبلت

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

تبدیل OTG Type-C تسکو (TSCO) مدل TCR 957

تبدیل OTG Type-C تسکو (TSCO) مدل TCR 957

تبدیل USB به TYPE-C | مناسب برای اتصال موس و کیبورد و فلش | دارای گارانتی

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب