جنگجوی اژدها

400923

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 8000 تومان

| شماره پروانه نمایش : 196/95/25012

جنگجوی اژدها

استاد پینگ شیائو پو معروف به پو نام قهرمان اصلی مجموعه پاندای کونگ فوکار است. وی که حدود ۲۰ تا ۲۵ سال سن دارد، در سری اول پاندای کونگ‌فوکار، به شکلی اتفاقی، توسط استاد اوگ‌وی به عنوان جنگجوی اژدها و محافظ درهٔ صلح انتخاب شد.

صداپیشه این شخصیت در نسخه انگلیسی جک بلک است.

ویژگی شخصیت جنگجوی اژدها

پو دوستانه، مهربان، پرانرژی، پرتحرک، خوش‌اخلاق، لکنت ، بی گناه، سرگرم‌کننده دوست، دلسوز، طعنه آمیز، ساده لوح، دوست داشتنی و سرسخت است. گرچه علاقه واقعی پو به کونگ فو بود، اما او با افشای آن مایل به ناامید کردن پدرش نبود. علی‌رغم داشتن شخصیتی ملایم و دوستانه، پو همچنین دچار نفس شدید شد و خود را به دلیل عدم چاق بودن باور کرد (اما در واقعیت او یک‌وزن سالم برای گونه‌های خود است) و گونه ای که برای یک سنگر جنگجو شناخته نمی‌شود. وقتی ناراحت می‌شود، معمولاً برای کاهش درد خود غذا می‌خورد.

علاقه اصلی وی به کونگ فو نهفته‌است. او دانش دائره المعارفی را نسبت به عشق به جنگجوها، حرکات معروف مبارزات و… دارد. قدردانی عمیق او از هنرهای رزمی به جنبه‌های فلسفی آن گسترش می‌یابد، و این امکان را برای او فراهم می‌آورد تا بعضی اوقات به بینش‌هایی دست پیدا کند که حتی استادان بسیار عمیقی همچون شیفو نمی‌توانند تصور کنند. او با همه دوستانش محبوب بود و همه آنها او را به عنوان یک کودک دوست داشتند. او یک آشپز عالی است، اما دارای رفتارهای وحشتناک نیز است. موضع او در میان این پنج برادر همان موقعیتی است که برادر کوچک دارد: او باعث خلاجت همه است اما آنقدر دوست داشتنی است که نمی‌توان از او متنفر بود

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

جنگجوی اژدها

جنگجوی اژدها

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 8000 تومان

| شماره پروانه نمایش : 196/95/25012

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب