Games Collection 3

211293

یک حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 24000 تومان | نصب آسان بدون نیاز به کرک

King of the Road

King of the Road یک تجربه شبیه سازی کامیون فوق العاده ایی است که هرگز فراموش نمیکنید.  در بازی King of the Road شما نقش یک راننده کامیون را ایفا خواهید کرد که موظف است بین جاده های مختلف سفر کند و محموله های مختلف را در کمترین زمان ممکن به مقصد برساند . در بازی King of the Road با مسافرتها به جاده های مختلف با آب و هواهای متفاوت سفر خواهید کرد و باید حواس خود را به فاکتورهایی مانند دوربین کنترل سرعت , پیچهای خطرناک و پلیس جمع کنید و هنگامی که بار سنگین بر کامیون دارید و هوا هم بارانی است مراقب رانندگی خود باشید .البته در این بازی جریمه های هم در نظر گرفته شده است مانند سرعت بیش از حد ، سبقت بی جا و غیره.

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadow

داستان این بازی وفادار به یکی از کمیک های لاکپشت های نینجا و البته همانند سریال پخش شده اش می باشد. اما تا الان سازندگان فقط از یک قطب داستان صحبت کرده اند و یک گروه را دشمن نینجاهای ما قرار داده اند. داستان اصلی بازی در مورد گروه دوم دشمنان است. ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره ی خود وارد سیاره ی زمین و البته نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند. این ماده ی صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود. بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود، تصمیم می گیرند که جلوی کارهایشان و تبدیل شدن مردم به جهش یافته ها را بگیرند.

Tekken 3

در این سـری از بازی ها مبارزات بسیار واقع گرایانه می باشد و بازی از یک سبک داستانی برای مبارزات پیروی می کند. Tekken 3 نیز مانند نسخه های اول و دوم بـازی از هــمـان سـیستم مبـارزه ای پیروی می کند، با این تفاوت که گرافیک و انیمیشن های آن بهتر شده و شخصیت های جدیدی به فهرست بازیکنان اضافه شده، به سرعت گیم پلی افزوده شده و موسیقی مدرن تری را دارا می باشد. در ابتدا می توانید یکی از شخصیت ها را انتخاب کرده و با پشت سر گذاشتن مراحل , یک شخصیت دیگر باز می شود. برای اولین بار در Tekken 3 ویژگی ضرب و شتم خیابانی با سبک Tekken Force افزوده شده است.

Transformers The Game

 شما با یک بازی دونده 3 بعدی بی پایان و اکشن روبرو می باشید. این بازی از محیطی پر از زرق برق و سرشار از صحنه های اکشن و انفجار می باشد. بازی دارای گرافیک بالا و خوبی می باشد. محیط تخریب پذیر و گرافیک بالا، وجود سلاح و حالت های مبارزه ای مختلف برای نابودی دشمن، تجربه متفاوت از یک بازی دونـده بـی پایان و نـابودی دشمنان، ساخـت یـک تیم بـرای مـقابله با دشمنان و اسـتفاده از آیتم های مختلف از ویژگی های این بازی زیبا می باشد.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

Games Collection 3

Games Collection 3

یک حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 24000 تومان | نصب آسان بدون نیاز به کرک

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای محبوب