obduction

210208

یک حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 12500 تومان

obduction

| شماره شناسنامه اثر : 95/563/ ن م

obduction

سکوت و آرامش شب را جسمی ناشناس و عجیب با فرود نورانی خود از آسمان پر ستاره شکسته و شما را بدون اجازه و صحبتی، به ماجراجوئی پر هیجانی در سراسر جهان هستی می‌برد. پس از چند ثانیه خود را در سرزمینی با نام Hunrath یافته و از عجایب ماورائی آن شگفت زده خواهید شد. شما توسط نیرویی فرازمینی ربوده شده و به جهان‌های دیگری منتقل شده‌اید. با کنار هم قرار دادن مشاهدات خود، عکس‌های گرفته شده و پازل‌های فکری راه بازگشت به خانه را در این سرزمین‌های ناشناخته پیدا کنید.
دنیاهای عجیب و غریب Obduction تنها زمانی اسرار خود را آشکار می کنند که شما به کاوش، کشف، ترغیب و در نظر گرفتن سرنخ های آن ها بپردازید. همانطور که در زیبایی های ماورایی غوطه ور می شوید و مناظر مرموز را کشف می کنید، به یاد داشته باشید که انتخاب هایی که انجام می دهید عواقب قابل توجهی خواهد داشت. این الان داستان شماست

در این بازی به ماجراجویی‌های مختلفی پرداخته و از مناظر و تجربیات مختلف عکاسی کنید. از ویژگی برتر این بازی محیط نامحدود آن بوده و شما در نقش کاراکتر اصلی بازی در جای جای آن حضوری پررنگ خواهید داشت. مناظر بسیار زیبا، گرافیک خارق العاده و استثنایی، صداگذاری واقعی و حرکاتی واقع‌گرایانه در کنار گیم‌پلی منحصربفرد و خاص از ویژگی‌های برتر Obduction به شمار می رود.

گرافیك بازی حال و هوای تازه و شگفت‌انگیزی دارد و بسیار فراتر از حد تصور رفته و شما این موضوع را به‌وضوح خواهید دید؛در بعضی قسمت‌ها شما در افق کریستال‌های عظیمی را مشاهده می‌کنید كه یكی از رازها و جادوهای بازی می‌باشند و در قسمتی دیگر محیطی با حال و هوای غربی در دهه 1950میلادی با ایستگاه‌های گاز و سوخت‌رسانی رخ نشان می دهد.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

obduction

obduction

یک حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 12500 تومان

obduction

| شماره شناسنامه اثر : 95/563/ ن م

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب