Alternativa

211105

تعداد حلقه : یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 5500 تومان

Alternativa

Alternativa

Alternativa یک بازی ماجراجویی در سال 2010 است که توسط Centauri Production و First Reality توسعه یافته و توسط Bohemia Interactive و IDEA Games برای ویندوز منتشر شده است.

Alternativa یک بازی ماجراجویی است که در آینده آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، جایی که فقط یک دولت جهانی مسئول آن است. تنها دو شرکت زنده ماندند: شرکت اندورا (معدن/ساخت و ساز) و صنایع تئولکس (تکنولوژی). ریچارد بوچک بدون هیچ دلیلی از کار خود اخراج می شود و بنابراین شروع به مقاومت می کند و در طول راه متوجه توطئه و قتل می شود.بازی Alternativa که داستان آن شما را به جهان بسیار متفاوت و آنچه که شما می خـواهید در سال 2045 می برد و تجربه ای از اتفاقات ناخوشایند دنیا را در اختیار شما قـرار می دهد. جهانی که توسط جنگ و انقلاب نابود شده و جهان به دست رهبری دیکتاتور و بی رحم و سرکوبگر افتاده. دنیا در این سال به مخروبه ای ناشی از جنگ های فراوان تبدیل شده است. جنگ ها و انقلاب هایی که باعث نابودی زمین در نقاط مختلف شده است. قتل و غارت های عمومی که توسط دیکتاتورهای خونخار از زمین چهره شوم و بدی را به جای گذاشته است. یکی از نقاط عطف این بازی ماجراجویی استفاده از اسکریپت sci-fi/cyber-punk اصلی است. داستان بازی برگرفته از چندین داستان کوتاه معروف و معتبر است. در این بازی شما به معنای واقعی ، کلمات غیر قابل تحملی همچون خیانت و قتل و غارت را درک می کنید.

بازی از پازل های ترکیبی تشکیل شده است. علاوه بر این، انتخاب های گفتگو می تواند بر موفقیت بوچک یا دستگیر شدن توسط پلیس تأثیر بگذارد. بازی دارای سطوح دشواری است. این بازی دارای یک رابط کنترل شده با ماوس است. دارای گرافیک 2.5 بعدی با پس زمینه های از پیش رندر شده و مدل های کاراکتر سه بعدی بلادرنگ است.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

Alternativa

Alternativa

تعداد حلقه : یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 5500 تومان

Alternativa

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب