RIVE

210148

تعداد حلقه : یک DVD | قیمت پشت جلد :10000 تومان

RIVE

RIVE

Rive یک بازی پلتفرمینگ shoot-em-up است که توسط شرکت هلندی بازی های ویدیویی Two Tribes برای پلی استیشن 4، مایکروسافت ویندوز، OS X، لینوکس و نینتندو سوییچ ساخته شده است . این بازی از موتور مشابه Toki Tori 2+ استفاده می کند و توسط یک تیم اصلی سه نفره توسعه داده شده است.

Rive یک پلتفرمر کلاسیک دوبعدی است که با عناصر تیراندازی ترکیب شده است، قابلیت تیراندازی کامل 360 درجه در اطراف شخصیت بازیکن که توانایی «تغییر رفتار دشمنان روباتیک» دارد . این بازی دارای سیستم ماموریت و امتیازات بالایی است تا بازیکنان پس از اتمام داستان بازی به آن بازگردند.

این بازی شما را به چالش های ذهنی هیجان انگیزی دعوت میکند. در این بازی تفننی و زیبا کنترل رباتی باهوش و بامزه را بر عهده خواهید داشت که مهارت بالایی در تخریب و نابودی دارد. وقایع بازی در هنگام نبرد بر روی سطح زمین شروع شده و شما متناسب با اتفاقاتی که در مرحله اول رخ میدهد خود را برای بخش های بعدی اماده میکنید . در این بازی مبارزه تنها به معنی نبرد تن به تن با دشمنان نیست بلکه ربات ها از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار بوده و میتوانند به ذهن سایر افراد حمله ور شده و انرا کنترل کنند. این امر شانس پیروزی شما را افزایش خواهد داد.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

RIVE

RIVE

تعداد حلقه : یک DVD | قیمت پشت جلد :10000 تومان

RIVE

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب