Xcom Enemy Unknown

210212

3 حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 20000 تومان

Xcom Enemy Unknown

| شماره شناسنامه اثر : 95/440/ ن م

Xcom Enemy Unknown

XCOM: Enemy Unknown یک بازی ویدئویی تاکتیکی نوبتی در سال 2012 است که توسط Firaxis Games توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شده است. این بازی بازسازی "تصور مجدد" بازی استراتژیک کلاسیک X-COM: UFO Defense (همچنین به عنوان UFO: Enemy Unknown شناخته می شود) و یک راه اندازی مجدد از سری X-COM دهه 1990 MicroProse است. در یک نسخه جایگزین از سال 2015، بازیکن کنترل یک سازمان چند ملیتی نخبه شبه نظامی به نام XCOM را در طول تهاجم بیگانگان به زمین کنترل می کند. بازیکن در یک سری از ماموریت های تاکتیکی نوبتی به سربازان در میدان فرمان می دهد. بین ماموریت‌ها، بازیکن تحقیق و توسعه فناوری‌ها را از فناوری بیگانگان بازیابی شده و زندانیان دستگیر شده هدایت می‌کند، پایگاه عملیات XCOM را گسترش می‌دهد، امور مالی را مدیریت می‌کند، و فعالیت‌های بیگانگان را نظارت می‌کند و به آنها پاسخ می‌دهد.

داستان:

در مارس 2015، یک سری فرازمینی در یکی از شهرهای بزرگ آلمان فرود آمدند. یک جوخه متشکل از چهار سرباز برای بررسی این حادثه اعزام می شوند. با ورود به یک انبار، جوخه سربازان آلمانی را می بیند که قبل از اینکه در کمین قرار گیرند، توسط یک موجود بیگانه کوچک کنترل می شود. همه سربازان به جز یک نفر قبل از تامین امنیت منطقه کشته می شوند. حملات بیگانگان در سراسر جهان آغاز می شود.

پس از موفقیت در سرنگونی کشتی‌های پیشاهنگ بیگانه و ایمن کردن محل سقوط از خدمه بیگانه و همچنین جلوگیری از تلاش بیگانگان برای ربودن غیرنظامیان انسان برای اهداف نامعلوم، XCOM موفق می‌شود اجساد نیروهای مختلف بیگانه را نیز به دست آورد. کالبد شکافی نشان می دهد که همه این انواع از نظر ژنتیکی و/یا سایبرنتیکی تغییر یافته اند. رئیس تحقیقات XCOM، دکتر Vahlen، درخواست می کند که یک موجود بیگانه زنده برای بازجویی دستگیر شود. 

دستگیری یکی از نیروهای بیگانه و انجام بازجویی اطلاعات مبهمی را در مورد نوع دیگری از موجودات بیگانه به نام Outsiders، موجودات کریستالی ساخته شده مصنوعی که در یوفوها مواجه می شوند، نشان می دهد که به نظر می رسد به عنوان خلبان و ناوبر عمل می کنند. دکتر Vahlen سپس درخواست می کند که XCOM یک خارجی را برای مطالعه بگیرد. پس از گرفتن یکی از این موارد، بررسی نشان می‌دهد که ساختارهای کریستالی عجیب و غریب خارجی‌ها به شیوه‌ای مشابه آنتن‌ها رفتار می‌کنند و سیگنالی را از مکانی مدفون در زیر زمین روی زمین دریافت می‌کنند. XCOM تیمی را برای بررسی سیگنال اعزام می کند. مشخص شد که از پایگاهی می آید که بیگانگان مخفیانه روی زمین ایجاد کرده اند، جایی که آزمایش ها بر روی انسان های ربوده شده انجام می شود و ادامه داستان...

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

Xcom Enemy Unknown

Xcom Enemy Unknown

3 حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 20000 تومان

Xcom Enemy Unknown

| شماره شناسنامه اثر : 95/440/ ن م

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب