Need For Speed Shift (XBOX)

211072

یک حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 29000 تومان

Need For Speed Shift (XBOX)

Need For Speed Shift پانزدهیم قسمت از سری بازی های مسابقه ای ،جنون سرعت است که در سال 2009 منتشر شده است . مسابقات جنون سرعت به داخل پیست بازگشته اند هیچ پلیسی در کار نیست ،همه چیز در راستای مسابقات رسمی و تنظیم اتومبیل برای استفاده بهینه در مسابقات رخ میدهد . 

این بازی این قابلیت را به گیمر میدهد تا از دوربین درون اتومبیل خود به صورت اول شخص بازی را دنبال کند . همچنین گیم پلی بازی زنده بودن را به بازیکن خود القا میکند و وقتی زیادی تند بروید صدای ترس و وحشت راننده را خواهید شنید . در جنون سرعت مقوله ای مهم هست ،سرعت اتومبیل ها بسیار به واقعیت نزدیک است و شدت تصادف های اتومبیل به سرعت اتومبیل بستگی دارد .

پا گذاشتن روی پدال گاز و فشردن آن تا آخرین حد ممکن و گذشتن از پیچ های مخاطره آمیز و پاشیدن گل و لای به برف پاک کنی که مدام برای کنار زدن به کار افتاده است و ترس از سقوط و واژگونی که ممکن است به قیمت جانمان تمام شود .ماشین سواری دنیایی از هیجان را به روی ما بازکرده است اما نتاسفانه همه ما شوماخر نیستیم و نمیتوانیم چنین لذتی را بدون کشتن خودمان تجربه کنیم .این بازی دقیقا برای القا این حس ایجاد شده است .

با شروع بازی منوی زیبای آن که میان هیاهوی یک مسابقه حول یکی از ماشین ها به چرخش در میآید چشم هر بازی کننده ای را به خود جلب میکند به شکلی که شما را وادار میکند چند ثانیه ای به گردش آن بپردازید و از تمام زاویه ها به آن نگاه کنید .مانند همیشه میتوانید ایتدا تست رانندگی بدهید و درجه سختی را بر اساس آن تنظیم کنید .

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

Need For Speed Shift (XBOX)

Need For Speed Shift (XBOX)

یک حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 29000 تومان

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب