Dark Siders (XBOX)

211071

یک حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 29000 تومان

| شماره شناسنامه اثر : ن م / 95 / 572

Dark Siders (XBOX)

 Dark Siders بازی در سبک اکشن و جنگی است که در سال 2019 بمنتشر شده است . بازی شما را در نقش یکی دیگر از چها سوارکار آخرالزمان قرار میدهد و میتوانید از تمامی قابلیت های این شخصیت استفاده کنید و در مقابل هیولاها و باس های قدرتمند به نبرد بپردازید . در داستان بازی شما ماموریت پیدا میکنید تا به کمک وار از اسرار مخفی پرده برداشته و به ماجراجویی بپردازید .

در این نسخه ویژگی های گرافیکی بسیار ریادی به بازی اضافه شده است که همینطور تکسچر ها بسیار با کیفیت تر از قبل هستند ،همچنین پشتیبانی از رزولوشن فور کی به بازی اضافه شده تا گیمر ها تجربه ی بسیار با کیفیت تری از این بازی به یاد ماندنی داشته باشند .

دنیای بازی، حسی آخرالزمانی را به بازیکنان القا میکند و داستان بازی بعد از آخرالزمان رخ می دهد زمانی کع دنیا به آخر خود رسیده .شما بازی را با شخصیت اصلی بازی یعنی وار شروع خواهید کرد که وظیفه ی از بین بردن شیاطین و هیولاهای روی زمین را دارد .

بازی از لحاظ گیم پلی بدون شک یکی از بهترین های نسل هفتم است که توجه بسیاری از گیمر های طرفدارسبک hack & slash را به خود جلب کرده است . بازی دارای باس فایت های شگفت انگیز است که هر کدام سختی و ویژگی های منحصر به فردی دارند . در بازی دشمنان شما معمولا شیاطین هستند اما این شیاطین از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند .همچنین گیم پلی و مراحل بازی روند یکنواختی نخواهد داشت و در بعضی مواقع مراحل متنوعی مانند مبارزه با اسب را میبینیم که بسیار جذاب و لذت بخش است .

در آخر این بازی یکی از هیجان انگیز ترین بازی های نسل قبل بوده .

گروه سنی+18
قابل استفاده در کدام کنسولXbox 360
تعداد دیسک1 حلقه DVD9
سبک بازیاکشن ماجراجویانه

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

Dark Siders (XBOX)

Dark Siders (XBOX)

یک حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 29000 تومان

| شماره شناسنامه اثر : ن م / 95 / 572

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب