محصولات الون (Eleven)

فروش عمده محصولات الون (Eleven) با بهترین قیمت بازار ویژه همکار. لیست قیمت فروش عمده فن الون با گارانتی و ارسال به تمام شهرهای ایران.

برند الون (ELEVEN) توانسته با نوآوری و کیفیت در تجهیزات و محصولات جانبی کامپیوتر پیشرو باشد و با نوآوری، طراحی مدرن و کیفیت ایده آل در حیطه کاری خود به موفقیت برسد. این برند در زمینه عرضه موس، اسپیکر، کیبورد و انواع کابل کامپیوتری فعالیت می کند و موارد زیر سبب  شده که نام آن همچنان بدرخشد:

* تنوع در محصولات

* کیفیت

* نوآوری در طراحی

* طراحی ارگونومیک

* کاربری آسان

* استفاده از تکنولوژی مدرن

استفاده از مواد اولیه درجه یک و بادوام توانسته برند الون را به نامی معتبر در حیطه گجت های هوشمند تبدیل نماید. این برند همواره در تلاش است تا طراحی های مدرنی را ارائه نماید و از این طریق تجربه کاربری فوق العاده ای را برای کاربران خود به وجود آورد. ارگونومی و کاربری آسان از دیگر مواردی است که برای هر کاربری حائز اهمیت بوده و کارایی محصول را افزایش خواهد داد که محصولات الون به این مورد مجهز می باشند. برند ELEVEN فناوری هایی را به کار می گیرد که به کاربران خود امکاناتی از جمله نور پس زمینه RGB، فناوری سایلنت کیبوردها و امکانات متعدد موس ها را ارائه می نماید. به طور کلی می توان گفت که برند الون توانسته کیفیت، خدمات قدرتمند و نوآوری را ادغام نماید و جایگاه ویژه ای را در زمینه محصولات جانبی کامپیوتر به خود اختصاص دهد. 

سایت شرکتی فروشگاهی خرید عمده توانسته اقدام به توزیع عمده محصولات الون نماید و انواع کیبورد، موس، فن لپ تاپ، کابل، پد موس، هاب، اسپیکر، کارت شبکه و ... را با قیمت فروش عمده در اختیار کاربران قرار می دهد. آنلاین شاپ خرید عمده، انواع گجت های هوشمند و دیجیتال را با قیمت توزیع عمده از طریق وب سایت خود به فروش می رساند. پلتفرم اینترنتی خرید عمده توانسته از سال 1388 تا کنون در حیطه پخش عمده انواع لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت فعالیت کند و در این زمینه به جایگاه قابل قبولی برسد. 

برند الون با تولید روز افزون کالاها و لوازم جانبی کامپیوتر توانسته محصولات با کیفیت را برای شما عزیزان تهیه کند. کالاهای برند الون را با بالاترین کیفیت ممکن و نازلترین قیمت از سایت خرید عمده خریداری کنید. در ادامه برخی از ویژگی های کالاهای الون تشریح خواهد شد:


کابل ELEVEN


کابل های برند الون از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشند و با کیفیت مناسبی که دارند می توانند برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. کابل الون به منظور اهداف مختلفی از جمله انتقال اطلاعات، پرینت، افزایش طول، تامین نیروی برق، شارژ، شبکه، انتقال صدا و تصویر مورد استفاده قرار گیرند.


موس الون


موس های الون با دقت بالا و طراحی بدون صدا (سایلنت) می توانند عملکرد ایده آلی داشته باشند و بسیار سریع و دقیق کار کنند. موس الون با دقت موس بالا و به کمک یک پد ماوس می تواند نقشی مهم و اثرگذار روی سرعت مدیریت سیستم، نرم افزارها و برنامه ها داشته باشد و کاربر را در اجرای کارها یاری نماید. 


فن لپ تاپ ELEVEN