مکس استیل

400736

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 8000 تومان

مکس استیل

مکس استیل

مکس استیل بر اساس شخصیت اسباب‌بازی متل به همین نام، به عنوان یکی از عجیب‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی که اخیرا اکران شده است، ظاهر شده است. 

این فیلم درباره مکس مک گراث (بن وینچل)، نوجوانی است که با مادرش (ماریا بلو) زندگی می کند، پس از اینکه این زوج برای اولین بار از زمانی که پدر مکس به طور مرموزی در یک تصادف عجیب در آزمایشگاه علمی خود کشته شد، به شهر خود بازگشتند. با این حال، مدت کوتاهی پس از بازگشت، مکس شروع به تجربه چیزهای عجیبی می کند که در اطراف او اتفاق می افتد، از جمله خاموشی ناگهانی برق و دستانش شروع به انتشار نوعی مایع الکتریکی عجیب و غریب می کند.

هنگامی که قدرت‌های جدید مکس شروع به رشد می‌کنند بیش از آنچه بدنش قادر به تحمل آن است، ناگهان استیل به او می‌پیوندد. استیل به سرعت نشان می‌دهد که برای محافظت از مکس آمده است و می‌تواند با جذب انرژی ساطع شده از بدن او در هر زمان که برای خود مکس بیش از حد تحمل شود، زندگی پسر نوجوان را حفظ کند. او همچنین می‌تواند تمام بدن مکس را بپوشاند تا لباس عجیب و غریب مرد آهنی بسازد. 

باندی گارسیا نیز به عنوان همکار سابق پدر مکس ظاهر می شود که به مادر مکس کمک میکند تا بالاخره زمان بازگشت او و پسرش به خانه فرا رسیده برسد.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

مکس استیل

مکس استیل

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 8000 تومان

مکس استیل

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب