TITANFALL 2

210177

تعداد حلقه : 5 حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد :26000 تومان

TITANFALL 2

| شماره شناسنامه اثر : 96/591/ن م

TITANFALL 2

«تایتانفال 2» (انگلیسی: Titanfall 2) یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط الکترونیک آرتس و در سال 2016 و در پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس وان، و پلی‌استیشن 4 منتشر شده‌است.

Titanfall 2 مشابه نسخه قبلی خود، یک تیرانداز اول شخص است که در آن بازیکنان می‌توانند هم خلبان و هم تایتان‌های خود را کنترل کنند؛ روبات‌هایی به سبک مکانیکی که تقریباً هفت تا ده متر ارتفاع دارند. خلبان دارای تجهیزات بسیار متنوعی است که توانایی های آنها را در طول نبرد افزایش می دهد. همه خلبانان یک کیت پرش دارند که به پارکور، پرش دوبل و دویدن روی دیوار کمک می کند. خلبان ها توانایی های خاص تری دارند که برای هر کلاس منحصر به فرد است که توانایی تهاجمی و دفاعی آنها را افزایش می دهد، مانند یک قلاب برای تحرک بیشتر، یا یک دستگاه پوشش تصویری هولوگرافیک. خلبانان از کیت های پرش خود برای دویدن روی دیوارها استفاده می کنند، حرکاتی که می توانند با زنجیر به هم متصل شوند تا سریع بین مکان ها حرکت کنند.این بازی چندین مکانیک گیم پلی جدید را معرفی می کند. 

نسخه جدید بازی برخلاف نسخه های پیشین این بازی , از داستانی شگفت انگیز و جالب بهره برده است . داستان بازی روایتگر شخصیتی به نام جک کوپر است . وی یک سرباز عادی بوده و آرزوی پایلوت شدن را در سر می پروراند . از طرفی یک تایتان از کلاس ونگارد,به تازگی در جریان یک حادثه کشته شده و حال این بهترین فرصت برای سربازی است که قصد دارد لذت جنگیدن با تایتان ها را لمس کند . جنگیدن در قالب تایتان همیشه جذاب بوده و شما را با سبکی مدرن از نبرد آشنا خواهد کرد . هر تایتان و هر پایلوت , نسبت به یکدیگر وظایفی دارند . دو دوست و دو همراه در کنار یکدیگر و با ترکیبی اعجاب انگیز جنگیدن را از نو معنی خواهند کرد.

گروه سنی+18
تعداد دیسک5 حلقه DVD9
سبک بازیاکشن

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

TITANFALL 2

TITANFALL 2

تعداد حلقه : 5 حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد :26000 تومان

TITANFALL 2

| شماره شناسنامه اثر : 96/591/ن م

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب