کارت گرافیک Asus مدل 4GB DDR5 GTX1050 TI

122036

  • کد دعوت اختصاصی و رایگان World of Warships: Diana Cruiser و 15 روز اکانت حرفه‌ای (به ارزش 11 دلار).* فعال‌سازی کد بازی از 7/31/2015 تا 1/30/2017 انجام می‌شود. لطفا برای جزییات بیشتر به نشانی http://www.asus.com/event مراجعه کنید.
  • فن‌ دو بلبرینگ اجرای روان‌تر با کاهش اصطکاک، دو برابر افزایش عمر کارت گرافیک و عملکرد خنک‌کنندگی. با فن‌های 0dB در سکوت بازی کنید.
  • نصب‌ و اجرای آسان برای بازی‌ها: بدون نیاز به پاور اضافی
  • تنها فناوری Auto-Extreme در صنعت با Super Alloy Power II ارائه بهترین کیفیت و بیشترین اطمینان
  • GPU Tweak II همراه با Xsplit Gamecaster بهینه‌سازی عملکرد و انتشار فوری جریان بازی
  • NVIDIA ANSEL یک تحول بزرگ در ثبت تصاویر از درون بازی
  • NVIDIA GameWorks™ یک تجربه تعاملی و سینمایی همراه با اجرای فوق‌العاده روان بازی‌

بهترین انتخاب برای رایانه کوچک شما

کارت گرافیک ASUS Phoenix GeForce® GTX 1050 Ti به فن دوبلبرینگی برای 2 برابر طول عمر بیشتر مجهز شده است و از فناوری Auto-Extreme همراه با قطعات Super Alloy Power II برای برترین پایداری مجهز شده است. همچنین کارت گرافیک ASUS Phoenix GeForce® GTX 1050 Ti دارای برنامه‌های GPU Tweak II همراه با XSplit Gamecaster است که بهینه‌سازی بصری عملکرد و انتشار همزمان را فراهم می‌کنند. این مدل بهترین تجربه در بازی‌هایی مانند Overwatch، Dota 2، CS Go و League of Legend را ارایه می‌کند.

فن دو بلبرینگ

2 برابر طول عمر بیشتر

بدون مشکلات ناشی از روغن که در فن‌های فلزی رایج است، فن دوبلبرینگی کارت گرافیک ASUS Phoenix GeForce® GTX 1050 Ti دو برابر دوام بیشتری دارد. با کاهش اصطکاک و اجرای روان‌تر، طول عمر کارت و قابلیت خنک‌کنندگی آن افزایش پیدا کرده است.

فناوری Auto-Extreme همراه با Super Alloy Power II

بهترین کیفیت بیشترین اطمینان

کارت‌های گرافیکی ایسوس با فناوری AUTO-EXTREME تولید می‌شوند که اولین شیوه تولید 100 درصد مکانیزه خط تولید است و مجهز به قطعات پیشرفته Super Alloy Power II هستند که باعث افزایش کارایی، کاهش افت توان، کاهش نویز قطعات تحت بار و کاهش دما می‌شوند تا برترین کیفیت و اطمینان را ارائه دهند.

GPU Tweak II همراه با XSplit Gamecaster

بهینه‌سازی تا قلب بازی شما

GPU Tweak II با یک رابط کاربری کاملا جدید، دوباره طراحی شده است تا اورکلاکینگ ساده‌تر و جذاب‌تر از همیشه شود، ضمن اینکه گزینه‌های پیشرفته آن نیز برای اورکلاکرهای حرفه‌ای حفظ شده است. ویژگی جدید Gaming Booster با یک کلیک، از طریق حذف فرآیندهای اضافی و تخصیص تمام منابع، عملکرد گرافیک را به حداکثر می‌رساند. XSplit Gamecaster به شما امکان می‌دهد به راحتی جریان بازی را توسط یک پوشش ساده روی تصویر از درون بازی ثبت و منتشر کنید.

XSplit Gamecaster: انتشار و ضبط فوری جریان بازی

اکنون با اجرای XSplit Gamecaster می‌توانید تنها با یک کلیک یک پوشش روی تصویر ایجاد نمایید و از درون بازی، شروع به ضبط و انتشار نحوه بازی خود کنید. همچنین امکان یادداشت برداری در محیط بازی و ویرایش ویدیوها برای انتشار بهتر را فراهم شده است.

Game Ready

عملکرد فوق‌العاده. یک تجربه متفاوت از بازی‌ها. با بهترین تنظیمات. کارت‌های گرافیک Game Ready در سری GeForce GTX 10.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کارت گرافیک Asus مدل 4GB DDR5 GTX1050 TI

کارت گرافیک Asus مدل 4GB DDR5 GTX1050 TI

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب