رابین هود + رنگو + دلیر و شجاع

400494

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 10000 تومان

| شماره پروانه نمایش : 9610110143

رابین هود + رنگو + دلیر و شجاع

رابین هود یک شخصیت داستانی و کهن الگو در فرهنگ فولکلور انگلیس است.رابین هود یک قانون شکن و قهرمان افسانه ای ست که به دنبال وارد کردن خصوصیات پهلوانی در قرون یازده و دوازده میلادی وارد فرهنگ فولکلور انگلیس می شود و متعاقباً در ادبیات و فیلم نیز به نمایش در می آید. طبق افسانه ها ، او یک کماندار وشمشیرباز بسیار ماهر بود. در برخی از نسخه های افسانه ای از او بعنوان یک نجیب زاده یاد میشود ، و در بازخوانی های مدرن نیز گاهی اینگونه تصویر شده است که قبل از بازگشت به انگلیس برای بازپس گیری سرزمین های خود که در دست داروغه بوده، در جنگ های صلیبی حضور داشته است.

از رابین هود تاکنون فیلم ها و انیمیشن های زیادی ساخته شده است.

رَنگو (به انگلیسی: Rango) یک پویانمایی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۱ با زمینه اکشن کمدی و وسترن، به نویسندگی جان لوگان و کارگردانی گور وربینسکی است. این فیلم بسیار مورد تقدیر قرار گرفت و یک موفقیت تجاری به‌شمار می‌رفت و همچنین جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی را کسب کرد. رنگو توسط پارامونت پیکچرز در ۴ مارس ۲۰۱۱ به نمایش درآمد. در این فیلم جانی دپ در نقش رنگو سخن می‌گوید.

انیمیشن رنگو داستان زندگی یک آفتاب‌پرست (بزمجه) خانگی است که دچار بحران هویت  می‌باشد. این فیلم که حال و هوایی وسترن و کمدی دارد با نقش بازی کردن آفتاب‌پرست در یک آکواریوم آغاز می‌شود و با بیرون آمدن اتفاقی‌اش از آکواریوم، وی وارد دنیایی متفاوت می‌شود. او به‌طور اتفاقی از یک اتومبیل به درون صحرایی خشک و بی‌آب و علف پرت می‌شود. بعد از آن با راهنمایی یک آرمادیلوی خردمند به یک شهر کوچک حیوانات می‌رسد که مردم آن در خشکی و بی آبی به سر می‌برند. بعد از آن اسم رنگو را برای خود انتخاب کرده و با داستان‌های خیالی که برای مردم شهر تعریف می‌کند و نیز کشته شدن اتفاقی یک شاهین به‌دست او، به کلانتر و منجی شهر تبدیل می‌شود. رنگو در قالب کلانتر شهر و در نتیجهٔ تحقیقات پی می‌برد که خشکسالی طبیعی نبوده و به صورت مصنوعی به مردم شهر تحمیل شده‌است و با کمک تعدادی از مردم...

مجموعه انیمیشن رابین هود و رنگو و دلیر و شجاع در سایت خرید عمده به فروش می رسد.

مدت برنامه105 دقیقه
درجه کیفیالف

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

رابین هود + رنگو + دلیر و شجاع

رابین هود + رنگو + دلیر و شجاع

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد : 10000 تومان

| شماره پروانه نمایش : 9610110143

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب