بازی کامپیوتری Action Games Collection 6 نشر پرنیان

211271

دو حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد 29000 تومان | دارای اتوران اختصاصی |نصب آسان بدون نیاز به کرک به همراه کد جادویی | شماره شناسنامه اثر 98/266/ ن م

بازی Action Games Collection 6 برای PC نشر پرنیان

Action games collection 6

خرید عمده بازی کامپیوتری Action Games Collection 6 نشر پرنیان

Devil May Cry 4

شخصیتی جدید دراین نسخه به بازی افزوده شده که نام آن Nero است و به دنیای حیرت انگیزDMC4قدرت و هیجان بیشتری می بخشد، وظیفه Nero، محافظت از دنیا دربرابر شیاطین شرور است. سیستم بازی Devil Bringer نیز در بازی گنجانده شده و باعث می شود کاراکتر اول بازی حملات سهمگین، کشنده را انجام دهد که باعث هیجان گیمر و جذابیت بخشیدن به محیط بازی می شود. حضور دانته در بازی یکی از زیبایی های بازی است و Nero باید با ابر قهرمان مبارزه کند. در شروع بازی Nero وارد کلیسایی می شود تا اطلاعاتی درباره شیاطین به دست بیاورد که در این حین دانته نیز وارد کلیسا می شود و... در DMC 4 ، بازیکن باید نرو قدرتمند را کنترل کند. DMC 4  با حفظ کیفیت بازی اکشن و پر سرعت ، کیفیت را با بهره مندی از سیستم نبرد جدیدی در نرو به نام ویژگی "جذب کننده شیطان" ، بسیار افزایش داده است. با این ویژگی بازیکن می تواند صدمات جبران ناپذیری به دشمن وارد کند. رافیک بازی به خوبی هر چه تمام‌تر کار شده ، طراحی محیطی بازی به خصوص لیمبو سیتی به زیبایی هرچه تمام‌تر صورت گرفته. صحنه‌های سینماتیک بازی نیز به قدری پر جزئیات طراحی شده‌اند که گاهی فرق بین واقعیت و انیمیشن را متوجه نخواهید شد.

Gears of War

این بازی یک بازی ارتشی , تخیلی , سوم شخص می باشد که در سال 2006 توسط استودیو Epic Games ساخته شده است. کاراکتر اول، یکی از زندانبان های معروف در ارتش آمریکا بوده و شخصیت دوم نیز ار سربازان دلیر و شجاع در ارتش آمریکاست. همان طور که اشاره شد، بازی Gears of War از سبک پرطرفدار Shooter بهره می برد و در آن باید با استفاده از سلاح های قدرتمند و پیشرفته به نبرد با موجودات غیر زمینی بروید. تنوع این موجودات بسیار زیاد بوده و در طول مراحل بازی با صد ها نوع از این موجودات روبرو خواهید شد. هم چنین سلاح های مورد استفاده در بازی از قدرت و تنوع خاصی برخوردار هستند. Gears نام سربازانی بوده که توسط سازمان The Coalition of Ordered Governments استخدام شده اند و همین سازمان نیز باعث وقوع جنگ های پشرفته شده است. داستان بازی بر گروهی به نام Delta تمرکز دارد و وظیفه ی آنها نجات انسان ها باقی مانده از گروهی از موجودات Locust Horde در یک سرزمین خیالی می باشد. کارکتر اصلی بازی مارکوس فینیکس نام دارد او یک سرباز خبره بوده که تجربیه زیادی در جنگ دارد. گرافیک عالی و محیط خوش ساخت یکی از ویژگی های این بازی می باشد.

FARCRY 3

Farcry 3 یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط یوبی ‌سافت منتشر شده‌است. داستان این بازی در قاره آفریقا می‌گذرد. به گفته ی سازندگان، محیط این بازی 10 برابر از محیط فارکرای 2 بزرگتر است. بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد. برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند. همچنین برای گذر از رودخانه موجود در این جزیره، می توانید از قایق استفاده کنید. این بازی در مورد Platforming و کشف مکان های تازه هم می باشد. شما می توانید از مکان های بلند بالا بروید و یا وارد یک غار شوید و بخواهید یک حوض به نظر کوچک را در یک غار بررسی کنید. گرافیک این بازی از همان بدو معرفی فارکرای 3، مورد توجه و تحسین واقع شد. بازی با موتور گرافیکی Dunia Engine 2 ساخته شده است.

فروش بازی Action Games Collection 6
گروه سنی+18
قابل استفاده در کدام کنسولکامپیوتر
تعداد دیسک2 حلقه DVD9
سبک بازیاکشن

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

بازی کامپیوتری Action Games Collection 6 نشر پرنیان

بازی کامپیوتری Action Games Collection 6 نشر پرنیان

دو حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد 29000 تومان | دارای اتوران اختصاصی |نصب آسان بدون نیاز به کرک به همراه کد جادویی | شماره شناسنامه اثر 98/266/ ن م

بازی Action Games Collection 6 برای PC نشر پرنیان

Action games collection 6

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای محبوب