بازی کامپیوتری Battlefield 4 نشر پرنیان

211436

2 حلقه DVD9 و یک حلقه DVD5 | قیمت پشت جلد 1000000 ریال | نصب آسان بدون نیاز به کرک به همراه کد جادویی | شماره مجوز 10100-4393

بازی بتلفیلد برای PC نشر پرنیان

BATTLEFIELD 4 Pc Game

فروش عمده بازی کامپیوتری Battlefield 4 نشر پرنیان

بتلفیلد 4 (به انگلیسی: Battlefield 4) نام یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که شرکت الکترونیک آرتس آن را بر روی مایکروسافت ویندوز و کنسول‌های پلی‌استیشن 3، اکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان منتشر کرده است. طبق قراردادی که بین شرکت الکترونیک آرتس و کمپانی DICE بسته شد، شرکت DICE این بازی را تا زمستان 2013 آماده نمود و شرکت الکترونیک آرتس آن را در 29 اکتبر 2013 به طور رسمی منتشر کرد. این چهارمین نسخه اصلی در مجموعه بازی‌های بتلفیلد و دنبالهٔ بتلفیلد 3 در سال 2011 به شمار می‌رود.اولین تریلر رسمی این بازی در نمایشگاه رسانه و تجارت ای 3 سال 2013 در غرفه شرکت الکترونیک ارتس به نمایش درآمد. روند داستان میدان نبرد 4 در محل‌هایی همچون شانگهای چین، ایالات متحده آمریکا و مناطق دیگری از جهان رخ می‌دهد.

بتلفیلد 4 تجربه‌ای شگفت‌انگیز و دراماتیک را ارائه می‌دهد که شبیه هیچ‌کدام از موارد دیگر نیست. 

داستان :

شش سال پس از وقایع در نبرد 3 ، تیم آمریکایی Tombstone - متشکل از Dunn ، رهبر گروه ، گروهبان Recker ، ایرلندی و Pac - با اطلاعات حیاتی در مورد خیزش نظامی بالقوه در چین سعی در فرار از آذربایجان دارد. دان ، که به سختی مجروح و گرفتار شد ، پس از گرفتار شدن در زیر آب در حالی که توسط نیروهای ویژه روسی تحت تعقیب قرار گرفت ، با دستور دادن به جوخه برای شکستن شیشه جلو و فرار ، خود را فدا کرد. با پیوستن به افسر فرمانده خود کاپیتان گاریسون ، Tombstone می فهمد که دریادار چانگ ، رئیس ارتش چین ، با پشتیبانی روسیه کنترل چین را به دست گرفته است و جین جی ، نامزد ریاست جمهوری چین ، سیاستمدار مترقی که به دنبال اصلاحات در دولت چین است ، را حذف کرد. این گروه خود را با دستور نجات دو فرد معتبر - زنی به نام هانا و همسرش - با کمک مأمور اطلاعاتی به نام کوویچ به شانگهای فرستاده اند.

اگرچه نجات موفقیت آمیز است و کوویچ افراد برجسته را به ناو یو اس اس والکیری (USS Valkyrie) ، یک کشتی تهاجمی دوزیستی کلاس Wasp می برد ، Tombstone در شهر گیر افتاده و مجبور به نجات غیرنظامیان در برابر اعتراضات Pac می شود. اندکی پس از بازگشت به والکیری ، گاریسون کوویچ را به عنوان رئیس گروه تعیین می کند و آنها را به ناو هواپیمابر USS Titan می فرستد ، یک ناو هواپیمابر کلاس Nimitz که به تازگی مورد حمله قرار گرفته بود تا ضبط کننده اطلاعات سفر خود را قبل از غرق شدن لاشه بازیابی کند. Tombstone با بازگشت به Valkyrie ، کشتی را در معرض حمله توسط تفنگداران چینی می یابد. در حالی که تیم پادگان ، و افراد برجسته را نجات می دهد ، کوویچ به شدت زخمی می شود و کنترل تیم را به Recker منتقل می کند. گریسون با یادگیری اینکه نیروی هوایی چین به دلیل طوفان زمین گیر شده است ، Tombstone را موظف می کند به نیروهای آمریکایی که قصد حمله به میدان هوایی سنگاپور تحت کنترل چین را دارند کمک کند تا برتری هوایی چین ضعیف شود. هانا داوطلب می شود تا در مأموریت خود به مقبره سنگ بپیوندد ، این باعث ناراحتی ایرلندی شد.

علی رغم اینکه فرودگاه با حمله موشکی از بین رفته است ، Pac هنگام تخلیه از Tombstone جدا شده و در اثر انفجار کشته می شود. سپس هانا به ریکر و ایرلندی خیانت می کند و اجازه می دهد هر دو توسط سربازان چینی اسیر شوند. هر دو نفر به دستور چانگ خود را برای بازجویی به زندانی در کوههای کونلون برده اند. ركر در سلول خود ، با یك زندانی روس به نام "دیما" دوست شد - یكی از بازماندگان انفجار هسته ای پاریس ، كه حالا از مسمومیت با اشعه رنج می برد ، دوست می شود. این زوج ها از سلول خود فرار می کنند ، یک شورش گسترده در زندان آغاز می کنند و از هرج و مرج برای فرار خود استفاده می کنند ، در حالی که Recker در طول راه ایرلندی را نجات می دهد. با ورود ارتش چین برای مهار شورش ، هانا مانع از بازپس گیری گروه توسط گروهی از سربازان می شود. اگرچه ایرلندی به او اعتماد ندارد ، اما هانا نشان می دهد که عمل وی برای ماموریت وی ضروری بوده است ، اما فاش کردن شوهرش در واقع جین جی است که از سو assass قصد به جان چانگ جان سالم به در برد.

این گروه برای خارج شدن از کوهها از یک تراموا استفاده می کنند ، فقط برای اینکه توسط هلی کوپتر دشمن سرنگون شود و در این حادثه دیما کشته می شود. این گروه مجبور شدند که با پای پیاده و شکار غذا برای زنده ماندن به پایین بروند ، سرانجام یک جیپ پیدا کرده و به سمت شهر تاشگر تحت اشغال ایالات متحده حرکت می کنند. در طول سفر ، هانا نشان می دهد که چگونه خانواده خود را پس از آوردن جین جیه به ملاقات آنها به مردان چانگ از دست داد و باعث شد ایرلندی رفتارهای خود را جبران کند. به محض رسیدن به تاشگر ، این گروه می یابد كه نیروهای آمریكایی در محاصره نیروهای چینی و روس قرار دارند و با تخریب سدی در نزدیكی ، طغیان منطقه و از بین بردن نیروهای مخالف ، به فرمانده آمریكایی كمك می كنند. با یادگیری والکیری در منطقه کانال سوئز ، مقبره با هواپیما به کشتی منتقل می شود و می رسد تا به کشتی هشدار دهد که کورکورانه به سمت نیروی دریایی چانگ می روند. این گروه به زودی در جلوگیری از سوار شدن نیروهای چینی به کشتی ، جین جیه را در میان بازماندگان دیگر از جمله پاک (که از سنگاپور زنده مانده بود) پیدا می کند.

با دانستن اینکه او باید چهره خود را نشان دهد ، چون نیروهای چینی با فرض مرگ او درگیر جنگ بودند ، جین جی رکر را متقاعد می کند تا اجازه دهد چهره خود را نشان دهد و تنش های آرام بین این سه نیرو را نشان دهد. حمله به سرعت پایان می یابد و نیروهای چینی شروع به انتشار خبر بازگشت جین جیه می کنند. چانگ که می خواست جلوی این کار را بگیرد و واقعیت را کتمان کند ، با کشتی جنگی شخصی خود اقدام به رگبار بستن والکیری می کند. رکر ، ایرلندی و هانا داوطلبانه سوار کشتی جنگی می شوند و برای از بین بردن آن از مواد منفجره استفاده می کنند. با این حال ، هنگامی که انفجار از راه دور از کار می افتد ، هانا و ایرلندی داوطلب می شوند که به طور دستی اتهامات را جایگزین کنند. اگر بازیکن ترجیح می دهد کاری انجام ندهد ، چانگ والکری ها را از بین می برد ، بنابراین Pac ، Garrison و Jin Jié را می کشد. اگر یکی از این دو نفر را بفرستند ، داوطلب برای تنظیم مواد منفجره برمی گردد و همراه با چانگ در انفجار کشته می شود ، در حالی که بازمانده و ریکر توسط والکری بهبود می یابند. در طول تیتراژ ، بازیکن گفتگوی جدیدی بین ایرلندی و هانا می شنود ، درباره گذشته آنها ، و اینکه چگونه باید بدون هیچ پشیمانی پیش بروند ، بحث می کنند.

گروه سنی+18
قابل استفاده در کدام کنسولکامپیوتر
تعداد دیسک2 حلقه DVD9 و 1 حلقه DVD5
سبک بازیاکشن

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

بازی کامپیوتری Battlefield 4 نشر پرنیان

بازی کامپیوتری Battlefield 4 نشر پرنیان

2 حلقه DVD9 و یک حلقه DVD5 | قیمت پشت جلد 1000000 ریال | نصب آسان بدون نیاز به کرک به همراه کد جادویی | شماره مجوز 10100-4393

بازی بتلفیلد برای PC نشر پرنیان

BATTLEFIELD 4 Pc Game

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب