بازی کامپیوتری FARCRY PRIMAL نشر پرنیان

211013

دو حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد 1200000 ریال | نصب آسان بدون نیاز به کرک به همراه کد جادویی | اتوران اختصاصی پیشرفته شامل موسیقی اختصاصی بازی | شماره شناسنامه اثر 696 / 95 / ن م

بازی FARCRY PRIMAL برای pc نشر پرنیان 

FARCRY PRIMAL pc game

فروش عمده بازی کامپیوتری FARCRY PRIMAL نشر پرنیان

فار کرای پرایمال (به انگلیسی: Far Cry Primal) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط یوبی‌سافت مونترآل توسعه یافته و به‌وسیلهٔ یوبی‌سافت در 23 فوریه 2016 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان منتشر شده‌است، و در تاریخ 1 مارس 2016 برای مایکروسافت ویندوز عرضه شد. این بازی به عنوان یک نسخهٔ اسپین‌آف از مجموعه اصلی فار کرای به‌شمار می‌رود. داستان در عصر حجر اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی بازی که «تاکار» نام دارد از آخرین بازمانده‌های قبیله (وینجا) است که برای بقای قبیله‌اش با قبیله‌های (اودام) و (ایزیلا) می‌جنگد. این بازی بعد از فارکرای 1 اولین نسخه اصلی از این سری است که فقط دارای 1 پایان است.

داستان:فار کرای پرایمال یک بازی هیجانی با دید اول شخص در محیطی باز است. برخلاف سایر عناوین این مجموعه، داستان این قسمت در ده هزار سال پیش از میلاد مسیح است و در دوران عصر حجر روایت می‌شود؛ بنابراین اسلحه‌ها در بازی مربوط به ده هزار سال گذشته‌است که شامل سلاح‌هایی مانند کمان، نیزه، چماق و… است. این سلاح‌ها می‌توانند در طی بازی ارتقاء هم پیدا کنند. همچنین این نسخه تنها دارای حالت تک‌نفره و فاقد بخش چندنفره می‌باشد.

یکی از قابلیت‌های مهم تاکار، دید شکارچی (به انگلیسی: Hunter Vision) است که با فعال کردن آن تاکار می‌تواند اشیای مهم (مانند انسان، حیوان، گیاهان مهم، خون و…) را با رنگ‌های متفاوت ببیند. این قابلیت در پیدا کردن اشیایی که بسیار مهم هستند ولی در حالت عادی به سختی دیده می‌شوند کاربرد دارد. بازیکن قادر به تنظیم مدت زمان این قابلیت خواهد بود.

با پیشرفت در بازی تاکار قادر به رام نمودن حیوانات است. برای مثال جغدی در بازی وجود دارد که تاکار او را در حالت خلسه رام کرده‌است؛ تاکار می‌تواند بوسیلهٔ این جغد از بالا همه چیز را ببیند و حتی به دشمنان حمله کند. اما این قابلیت در فاصلهٔ محدودی از تاکار کاربرد دارد. همین‌طور تاکار می‌تواند حیوانات وحشی مانند گرگ، پلنگ، خرس، ببر، شیر و… را رام کند و حتی سوار آنان شود یا با آنان دشمنانش را از بین ببرد.

روشن کردن آتش اردوگاه‌ها در بازی باعث می‌شود تا تاکار بتواند بین اردوگاه‌ها سریع سفر کند. (این قسمت در مقابل کلمه Fast Travel آمده‌است) هرچند که تاکار می‌تواند در هر کجای بازی از آن استفاده کند اما در مواقع خطر (مانند مورد حمله قرار گرفتن توسط حیوانات یا انسان‌ها) این قابلیت عمل نمی‌کند. گاهی اوقات تاکار باید اردوگاه را از چنگ دشمنان درآورد و سپس آتش را روشن کند.

سیستم ارتقا در بازی بدین صورت است که تاکار با نابود کردن دشمنان، اتمام مراحل (فرعی یا اصلی)، روشن کردن آتش اردوگاه، پیدا کردن تعدادی جا دست‌های مخصوص و… مقداری XP دریافت می‌کند که این یک نوار را پر می‌کند. هر تعداد که این نوار پر شود تاکار می‌تواند توانایی‌های بیشتری را در اختیار داشته باشد؛ به‌طور مثال اگر نوار برای دو بار پر شود تاکار می‌تواند یک قابلیت دو امتیازی و دو قابلیت تک امتیازی را باز کند. اما نکتهٔ مهمی که در بازی وجود دارد آن است که تاکار علاوه بر ارتقاء بخشیدن توانایی‌های فردی، می‌تواند توانایی‌های یارانش را نیز بهبود ببخشد. این کار نیز بر خود تاکار تأثیر دارد. این موضوع تصمیم‌گیری را در بازکردن قابلیت‌ها سخت‌تر می‌کند.

تاکار باید تعدادی از افراد مهم قبیله‌اش را پیدا کند. هر چقدر بازیکن بتواند سایر افراد را بیابد، در صفحه ارتقا، قسمت ارتقای مربوط به شخصیت باز می‌شود و بازیکن می‌تواند از قابلیت‌های ایشان استفاده کند. همچنین تاکار باید کلبه‌های ایشان را ارتقا ببخشد که این نیز به آن‌ها کمک می‌کند تا قابلیت‌هایشان افزایش پیدا کند.

گروه سنی+18
قابل استفاده در کدام کنسولکامپیوتر
تعداد دیسک2 حلقه DVD9
سبک بازیاکشن

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

بازی کامپیوتری FARCRY PRIMAL نشر پرنیان

بازی کامپیوتری FARCRY PRIMAL نشر پرنیان

دو حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد 1200000 ریال | نصب آسان بدون نیاز به کرک به همراه کد جادویی | اتوران اختصاصی پیشرفته شامل موسیقی اختصاصی بازی | شماره شناسنامه اثر 696 / 95 / ن م

بازی FARCRY PRIMAL برای pc نشر پرنیان 

FARCRY PRIMAL pc game

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب