رابط برق امگا (Omega) مدل 3 خانه 3 متری بدون ارت R3000

111067

دارای علامت استاندارد نشان مرغوبیت کالا | دارای کلید قطع و وصل | 10 آمپر 250 ولت | بدون ارت | دارای گارانتی

رابط برق امگا (Omega)  مدل 3 خانه 3 متری R3000

رابط برق امگا (Omega)  مدل 3 خانه 3 متری R3000

رابط های برق یکی از کالاهای برقی تجهیزاتی هستند که استفاده از آنها در مجموعه هایی که لوازم الکتریکی متصل به برق شهری دارند بسیار ضروری است. امروزه به دلیل اینکه نگهداری از محصولات برقی از جمله کامپیوتر و یخچال و ... هزینه های بسیار بالایی دارد کمک  گرفتن از وسایل الکتریکی همچون رابط برقی و محافظ ها اهمیت بسیار بالایی دارد و  دوام و ایمنی تجهیزات برقی را بسیار افزایش می دهد.همانطور که می دانید لوازم برقی همیشه به جریان برق متصل هستند و  برق شهری به طور معمول 220 ولت است و نوسانات ولتاژ برقی افت و خیز بسیار دارد همین اتفاق در دراز مدت به لوازم برقی آسیب زیادی می زند و حتی ممکن است باعث سوختگی لوازم برقی شود. به کمک یک محافظ یا رابط برق به راحتی میتوان از مشکلاتی مانند نوسان ولتاژ جلوگیری کرد. یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که محافظ یا رابط برق چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟محافظ برق یک برد الکترونیکی است که در هنگام افت و خیز برق وارد عمل میشود و همچنین دارای یک مدار تاخیر است که پس از ثبات ولتاژ و طی یک مدت زمان کوتاه، جریان برق را وصل می کند.  همچنین محافظ یا رابط برقی در مسیر ورودی جریان برق قرار می گیرد در صورتی که ولتاژ دچار نوسان شود و یا به هر دلیلی از بازه استاندارد خارج شود محافظ یا رابط برق ورود برق را قطع کرده و پس از طی مدت زمانی مجدد آن را متصل می کند.

جالب است که بدانید کارخانه امگا در سال 1980 میلادی توسط مهندسان کره ای افتتاح شد و با صادرات محصولات خود به بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی توانست به عنوان یکی از شرکت های برتر در جهان شناخته شود. از محصولات این شرکت میتوان انواع UPS ، واریابل ، اینورتر ، شارژر و استابلایزر اشاره کرد.

یکی از نکات قابل توجه هنگام خریداری رابط ها برقی به تعداد اتصالات همزمان آن است این به این معنی است که شما باید در نظر داشته باشید تعداد وسایل و تجهیزات برقی که شما در طول روز از آنها استفاده می کنید چه تعداد است تا بتوانید مدل و تعداد انشعاب درست را انتخاب کنید.مثلاً اگر  شما در طول یک روز از سه وسیله به طور همزمان استفاده می‌کنید، باید یک چهار راهی داشته باشید. بررسی صحیح  در انتخاب چندراهی و محافظ برق می‌تواند از ایجاد آشفتگی ظاهری سیم‌ها جلوگیری کند و باعث شلوغی فضای اطرافتان نشود.

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید طول سیم رابط مناسب است حتما در هنگام خرید رابط برق به طول سیم ان توجه کنید باید مسافت اتصال چند راهی برق را تا نزدیکترین پریز به آن با هدف استفاده از جریان برق در نظر داشته باشید و با توجه به این مسافت چند راهی یا رابط برق خریداری کنید.

همچنین باید سیم رابط را با توجه به تعداد انشعابات رابط برقی انتخاب کنید،شرکت‌های سازنده رابط های برقی مدل‌های متفاوت را بر اساس مکان‌هایی که از چندراهی و محافظ برق استفاده می‌شود با طرح‌ها و کاربردهای گوناگون طراحی و تولید می‌کنند. بیشتر اوقات چندراهی‌هایی که در خانه استفاده می‌شوند، امکان استفاده سه وسیله الکتریکی را به طور همزمان می‌دهند این چندراهی‌ها که به آنها سه راهی نیز گفته می‌شوند ظاهری زیبا و کوچک دارند و در عوض سیم رابط‌های کارگاهی و اداری، دارای ظاهری نسبتا درشت‌تری هستند. این محصولات با طول سیم متفاوت از 1 تا 5 متر تولید می‌شوند که مصرف کننده بر اساس نیاز خود باید بهترین نمونه را از نظر طول سیم یا کابل انتخاب کند.

یکی از مهمترین نکاتی که باید در نظر بگیرید قابلیت خاموش یا روشن شدن چند شاخه به صورت همزمان یا مجزا است به این معنی که کلید خاموش یا روشن شدن رابط برق با یک کلید کلی و یا کلیدهای جداگانه برای هر وسیله برقی که به آن متصل شده باشد،عمل می کند یا خیر. در بیشتر موارد کلید انتخابی برای چندراهی ها کلیدی کلی است زیرا در زمان پایان کار یا ترک منزل با یک کلید بتوان تمام وسایل برقی را به راحتی از جریان برق جدا کرد.

رابط برق امگا دارای 3 انشعاب یا 3 خانه است طول کابل آن 3 متر است به راحتی می توانید از بلندی طول کابل استفاده مناسب ببرید همچنین ظرفیت آن 16 آمپر است که  تا 250ولت جریان برق را پشتیبانی می کند.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

رابط برق امگا (Omega) مدل 3 خانه 3 متری بدون ارت R3000

رابط برق امگا (Omega) مدل 3 خانه 3 متری بدون ارت R3000

دارای علامت استاندارد نشان مرغوبیت کالا | دارای کلید قطع و وصل | 10 آمپر 250 ولت | بدون ارت | دارای گارانتی

رابط برق امگا (Omega)  مدل 3 خانه 3 متری R3000

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب