101 تکنیک برتر فتوشاپ Part1 - نوین پندار

304276

قیمت پشت جلد : 25000 تومان | درصد تخفیف : 45% | آموزش 101 تکنیک فتوشاپ در سطح پیشرفته با بیانی کاملا ساده و مفهومی به همراه نرم افزار فتوشاپ نسخه 2014 و 2015


مباحث موجود در اين مجموعه:

فصل اول : مقدمه
اين مجموعه آموزشي شامل 13 فصل مي باشد كه رو هم رفته 30 تكنيك كاربردي را شامل شده است.در اين فصل با موضوعات آموزش داده‌شده در اين مجموعه آموزشي به‌صورت خلاصه‌وار آشنا مي شويد.
فصل دوم : انتخاب مو
در اين فصل با سه روش متفاوت و حرفه‌اي جدا كردن مو از پس‌زمينه آن آشنا مي‌شويد در اين روش‌ها با به‌كارگيري ابزارهايي چون : refine edge و background eraser مي‌توانيد سخت‌ترين انتخاب‌ها را براي خود آسان كنيد. اين تكنيك ها را در سه درس مجزا خواهيد آموخت.
فصل سوم : انعكاس تصوير
ايجاد انعكاس در آب و عينك از روش‌هاي بسيار رايج در ساخت پوسترهاي تبليغاتي و سينمايي است در اين فصل با استفاده از چند ترفند ريز و كاربردي مي‌توانيد تصاوير بسيار جالبي خلق كنيد. اين فصل شامل دو درس مي‌باشد.
فصل چهارم : تاتو
ايجاد تاتو روي بدن به شكلي حرفه‌اي كه جعلي بودن آن مشخص نشود بسيار جذاب است. در اين آموزش با چند ترفند بسيار جالب از فيلترهاي blur و displace به يك تاتوي بسيار حرفه‌اي دست مي‌يابيد كه طي 2 درس مجزا آموزش داده‌شده است.
فصل پنجم : تصاوير
در اين فصل طريقه ايجاد انواع تصاوير پولورايد ، اورلپ ، بافته‌شده ، پازلي و متني را با به‌كارگيري ابزارهاي مختلف ، در 5 درس به‌صورت جداگانه فرامي‌گيريد و باكمي خلاقيت خود مي‌توانيد كارهاي بسيار زيبايي بسازيد.
فصل ششم : حاشيه‌سازي
 حاشيه‌سازي يكي از مهم‌ترين ترفندهايي است كه فتوشاپ كاران در جستجوي انجام آن به بهترين روش مي‌باشند . در اين فصل سه روش حاشيه‌سازي با براش ها ، فيلترها و Clipping Mask  در سه درس مجزا آموزش داده‌شده است. 
فصل هفتم : روتوش پوست
رتوش پوست و ساخت پرتره‌هاي جذاب كار بسيار حساسي است زيرا در صورت عدم رعايت نكات گفته‌شده پوست به شكلي مصنوعي جلوه خواهد كرد. در اين آموزش به دو روش مختلف كه در 2 درس مجزا قرارگرفته است و با استفاده از فيلترهايي چون : surface blur ، hypass ، smart filter  مي‌توانيد اقدام به روتوش حرفه‌اي پوست‌كنيد.
فصل هشتم : طرح مداد كنته 
در اين آموزش به طراحي يك تصوير كنته مي‌پردازيم. طوري كه شخص بيننده در پايان متوجه نخواهد شد كه اين طرح با مداد كنته كشيده شده است يا فتوشاپ. اين روش از بين روش‌هاي متعدد ساخت طرح سياه‌قلم انتخاب‌شده است و از همه روش‌هاي ديگر كاربردي‌تر است.
فصل نهم : فيلم استريپ
حلقه فيلم بازشده يا فيلم استريپ يكي از آن آموزش‌هاي جالبي است كه مي‌توانيد باسليقه خود روي تصاوير دلخواه اعمال كرده و افكت حلقه فيلم بازشده را ايجاد كنيد. در اين آموزش روش كار با magic wand و perspective-wrap را فرا خواهيد گرفت.
فصل دهم : ماسك‌ها
در اين فصل از مجموعه آموزشي با مفهوم ماسك‌ها به شكلي عميق آشنا مي‌شويد و در پايان اين بخش شما درك جامعي از ماسك‌ها خواهيد داشت.
فصل يازدهم : افكت متني
در اين فصل با سه نوع افكت متني ; متن در متن ، متن هاله‌اي و متن اوريگامي ، آشنا مي‌شويد . اين آموزش مجموعه بي‌نظيري از ترفندها است كه در 3 درس آموزش داده‌شده است.
فصل دوازدهم : كار با فيلترها 
كار با فيلترهاي Vanishing point ، Camera row ، Field blur ،  Iris blur، ،Till-shift و Shake reduction همراه با تمريناتي كاربردي در اين فصل در 6 درس مجزا به‌طور كامل آموزش داده‌شده است.
فصل سيزدهم : Content aware
يكي از ويژگي‌هاي فتوشاپ كه در نسخه‌هاي جديد آن  قرارگرفته است و قدرت بسيار زيادي در رتوش تصاوير و ايجاد جلوه تكثير و جابجايي را دارد ، Content aware مي‌باشد. در اين آموزش به‌صورت كامل با جزئيات اين ابزار آشنا خواهيد شد.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

101 تکنیک برتر فتوشاپ Part1 - نوین پندار

101 تکنیک برتر فتوشاپ Part1 - نوین پندار

قیمت پشت جلد : 25000 تومان | درصد تخفیف : 45% | آموزش 101 تکنیک فتوشاپ در سطح پیشرفته با بیانی کاملا ساده و مفهومی به همراه نرم افزار فتوشاپ نسخه 2014 و 2015

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب