آموزش AutoCAD 2020 - پرند

301177

2 حلقه DVD9 | دوره کامل مبتدی تا پیشرفته به همراه نرم افزار AutoCAD 2020

نرم افزار AutoCAD یکی از مهم ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی دو و سه بعدی و همچنین ترسیم فنی است. در دوره مقدماتی این آموزش شما علاوه بر محیط کاری نرم افزار، با اصول کار با دستگاه های مختصات و روش های مختصات دهی آشنا خواهید شد. همچنین اصول ترسیم و ویرایش اشکال ساده و پیچیده را با مثال های متعدد و به همراه جزئیات کاملی از دستگیره های O’Snap فرا گرفته، و روش های انتخاب، تکثیر، برش، جابجا کردن، قرینه سازی و تغییر ابعاد اشکال را خواهید آموخت.

در دوره متوسط این آموزش، شما با روش های ترسیم و ویرایش اشکال مختلف آشنا شده و با بررسی نحوه ترسیم دو مثال پیچیده طراحی شیر آب و قلاب، کاربرد این روش ها را به صورت عملی، امتحان خواهید کرد. علاوه بر این، تغییر سطح و تقسیم اشکال، کار با دستور Array، کاربرد لایه ها و درج و ویرایش انواع هاشورها بخشی دیگر از مباحث این دوره آموزشی است. در دوره پیشرفته این آموزش نیز ابتدا با روش های تعیین مساحت اشکال ساده و پیچیده آشنا شده، سپس با بررسی انواع مختلف قیدها و کاربرد قابلیت Annotation Scale، اصول درج و ویرایش متون یک یا چند خطی را فراخواهید گرفت. در این میان، قابلیت های پرتعداد دستور PEdit، روش های مختلف اندازه گیری و ترسیم جداول نیز از دیگر مباحثی است که بصورت کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. و در نهایت، با ذکر یک مثال کامل و با جزئیات دقیق، روش طراحی یک نقشه معماری را با توجه به دستورات آموزش داده، فرا خواهید گرفت.

این بسته شامل ۲ عدد DVD ٩ گیگابایتی حاوی نرم افزار Autodesk AutoCAD 2020 و دوره های مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش Autodesk AutoCAD 2020 می باشد.

این محصول با شناسه اثر ۰۶۹۶۶۵-۰۲۳۷۸-۸ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است.

تعداد دیسک2 حلقه DVD9
سطح آموزشمقدماتی تا پیشرفته
متد آموزشیاینتراکتیو
قابل استفاده درکامپیوتر

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

آموزش AutoCAD 2020 - پرند

آموزش AutoCAD 2020 - پرند

2 حلقه DVD9 | دوره کامل مبتدی تا پیشرفته به همراه نرم افزار AutoCAD 2020

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب