آموزش JavaScript - پرند

301189

2 حلقه DVD9 | دوره کامل به همراه آموزش کتابخانه jQuery

زبان برنامه نویسی JavaScript، یک زبان تحت وب و Client-Side بوده که به کاربران امکان می دهد تا صفحات وب را مطابق با نیاز خود کنترل کرده و توسعه و بهبود دهند. در دوره مقدماتی این اموزش، شما اصول و مقدمات کار با زبان برنامه نویسی JavaScript را فرا گرفته و روش های ایجاد و مقدار دهی به متغیرها و کار با عملگرها را خواهید آموخت. پس از آن نیز، با Function‌ها، Object‌ها و رویدادها آشنا خواهید شد. همچنین، شما در این دوره، مطالب کاملی را در خصوص داده های رشته‌ای و عددی آموخته، و نحوه بکارگیری متدهای کار با هر کدام از این داده ها را فرا خواهید گرفت.

در دوره متوسط این آموزش شما ابتدا نحوه ایجاد آرایه ها و متغیر های Boolean را فراخواهید گرفت. پس از آن نیز مطالب کاملی را در خصوص دستورات شرطی، حلقه ها، Try‌و Catch، نام خطاها، روش های اشکال زدایی و همچنین مفهوم DOM‌ و نقش آن در JavaScript خواهید آموخت. در دوره پیشرفته نیز پس از بررسی کامل BOM، به مبحث بسیار مهم jQuery‌ پرداخته و با آموزش مطالبی نظیر رویدادها، متدها، افکت ها، ایجاد انیمیشن، قابلیت Chain‌، استفاده از CSS و مفهوم Traversing‌، دستورات Ajax را مورد مطالعه قرار داده ایم.

این بسته شامل دو عدد DVD ۹ گیگابایتی حاوی برترین ادیتورهای JavaScript و دوره های مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش JavaScript و کتابخانه jQuery می باشد.

این محصول با شناسه اثر ۰۵٨٨٨٢-۰۲۳۷۸-۸ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است.

تعداد دیسک2 حلقه DVD9
سطح آموزشمقدماتی تا پیشرفته
متد آموزشیاینتراکتیو
قابل استفاده درکامپیوتر

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

آموزش JavaScript - پرند

آموزش JavaScript - پرند

2 حلقه DVD9 | دوره کامل به همراه آموزش کتابخانه jQuery

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب