آموزش Visual C Sharp - پرند

301185

2 حلقه DVD9 | دوره کامل به همراه نرم افزار Visual Studio

آموزش #Visual C - پرند

زبان برنامه نویسی #C یکی از مهمترین و قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی در دنیا می باشد. در دوره مقدماتی این آموزش، شما با تعاریف پایه و قواعد کدنویسی آشنا شده و نخستین برنامه خود را خواهید نوشت. همچنین نحوه کار با انواع داده ها، متغیرها، علمگرها و ثابت ها از دیگر مباحثی است که در این دوره آموزشی بصورت کامل به آن پرداخته شده است. همچنین کاربرد و روش ایجاد انواع کنترل ها و نقش آن ها را در شکل گیری برنامه فراخواهید گرفت. علاوه بر موارد ذکر شده، شما در دوره مقدماتی با ساختار های شرطی IF ،Else If ،Switch و ساختارهای تکرار While ،Do While و حلقه For آشنا خواهید شد.

در دوره متوسط این آموزش با بررسی روش کار با انواع آرایه های دو و سه بعدی و همچنین کار با نواع متدهای بازگشتی و غیربازگشتی، به مطالعه نحوه مدیریت خطاها پرداخته و با کلاس ها ، شی گرایی و چندریختی بصورت کامل آشنا خواهید شد. علاوه بر این، استفاده از پایگاه داده و کار با ADO.Net از دیگر مباحثی است که دستورات و کدهای آن بصورت کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در دوره پیشرفته، شما پس از فراگیری LINQ و EDM، با مفاهیم شمارنده ها، ساختارها، گزارش گیری آشنا خواهید شد. علاوه بر این، کار با DLL ،XML و Thread فقط بخش کوچکی از مطالبی است که در دوره پیشرفته فراخواهید گرفت. البته در این دوره آموزشی، چندین پروژه مفید و کامل نیز ارائه شده که فراگیری نحوه ساخت این پروژه ها برای بیشتر دانشجویان رشته های مرتبط با کامپیوتر کاربردی و الزامی است.

این بسته شامل ۲ عدد DVD ٩ گیگابایتی حاوی نرم افزار Microsoft Visual Studio 2017، و دوره های مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش #Microsoft Visual C می باشد.

این محصول با شناسه اثر ۰۶۳۳۷۳-۰۲۳۷۸-۸ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است.

تعداد دیسک2 حلقه DVD9
سطح آموزشمقدماتی تا پیشرفته
متد آموزشیاینتراکتیو
قابل استفاده درکامپیوتر

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

آموزش Visual C Sharp - پرند

آموزش Visual C Sharp - پرند

2 حلقه DVD9 | دوره کامل به همراه نرم افزار Visual Studio

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب