آموزش Dreamweaver CC - پرند

301181

دوره کامل به همراه نسخه نهایی Dreamweaver CC

نرم افزار Dreamweaver یکی از مهمترین و پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی صفحات وب است. در دوره مقدماتی این آموزش، شما ابتدا با مفاهیم اولیه کار با نرم افزار آشنا شده، سپس کدهای HTML و نحوه بکارگیری آن ها را فرا خواهید گرفت. کار با CSS و مفاهیم ID و Class نیز از دیگر مباحث این دوره آموزشی می باشد. علاوه بر این، روش های مختلف طرح بندی، از دیگر مباحث این دوره آموزشی است. در ادامه این دوره نیز، با نحوه کار با پانل های مختلف برنامه نظیر Insert ،Properties و Files آشنا خواهید شد.

در دوره متوسط این آموزش، ابتدا به بررسی بررسی نحوه کار با قالب های آماده، ویرایش کدها در نمای Design و Code و همچنین کار با Tag Selector پرداخته، سپس با بررسی نحوه ایجاد یک صفحه از ابتدا، روش های درج و ویرایش متن، ایجاد انواع لیست ها، لینک ها و تصاویر را خواهید آموخت. در دوره پیشرفته نیز شما ابتدا با نحوه استفاده از امکانات پانل CSS Designer آشنا شده، سپس با مطالعه مبحث Iframe، نحوه درج آیتم های خاص مانند، دکمه، Checkbox و Radio Button را فرا خواهید گرفت. درج فایل های صوتی و ویدئویی، کار با Transitionها، کار با Media، تهیه فایل پشتیبان و همچنین جستجو در یک سایت نیز بخش دیگری از مطالبی است که در دوره پیشرفته با آن ها آشنا خواهید شد.

این بسته شامل ۲ عدد DVD ٩ گیگابایتی حاوی نرم افزار Adobe Dreamweaver ویرایش های CS6 و CC دوره مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش Adobe Dreamweaver CC می باشد.

این محصول با شناسه اثر ۰۴۴۹۶۳-۰۲۳۷۸-۸ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است.

تعداد دیسک2 حلقه DVD9
سطح آموزشمقدماتی تا پیشرفته
متد آموزشیاینتراکتیو
قابل استفاده درکامپیوتر

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

آموزش Dreamweaver CC - پرند

آموزش Dreamweaver CC - پرند

دوره کامل به همراه نسخه نهایی Dreamweaver CC

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب