آموزش PowerPoint 2019 - پرند

301168

2 حلقه dvd9 | دوره کامل به همراه نرم افزار Office 2019 | حجم محتوای اثر 16 گیگابایت

| شماره شناسنامه اثر : ۰۶۷۲۵۹-۰۲۳۷۸-۸

مایکروسافت پاورپوینت یک برنامه ارائه ساده بوده که برای ایجاد اسلایدهای پویا برای تمام انواع مخاطبان طراحی شده است. پاورپوینت علاوه بر استفاده های گسترده کاربران به صورت شخصی در مقیاس های بزرگ از سازمان های کوچک مانند مدارس و دانشگاه ها و همچنین شرکت های بزرگ و حتی شاخه های دولتی در سراسر جهان استفاده می شود. مایکروسافت پاورپوینت بخشی از یک مجموعه بسیار بزرگتر از برنامه های کاربردی، یعنی مایکروسافت آفیس است. به طور کلی، پاورپوینت برنامه ایجاد اسلاید به صورت تعاملی بوده که امکان تولید تعداد نامحدودی اسلاید را به همراه تصاویر متحرک و افکت های گوناگون در اختیار شما قرار خواهد داد.

جدا از گزینه های قالب بندی و ویرایشی متن که در سایر برنامه های بسته Office نیز وجود دارد، پاورپوینت مجموعه ای غنی از اشکال، گرافیک، جعبه های متن، Word Art و امکانات طراحی جدول را ارائه می دهد که شما می توانید از آنها برای بهبود ظاهر تصاویر استفاده کرده و بر روی جنبه های مهم تمرکز بیشتری نمایید. علاوه بر این، پاورپوینت قابلیت های ویرایشی ویدئو و عکس را داشته به این معنی که شما دیگر نیازی به یک پردازنده تصویر خارجی برای انجام کارهای ویرایشی نخواهید داشت.

این برنامه ابزارهایی برای سفارشی کردن اشباع رنگ، کنتراست، روشنایی و همچنین فیلترهای هنری مانند بلور، آبرنگ و قلم های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین قابلیت co-authoring یا همکاری در نوشتن به صورت مشترک به کاربران متعدد اجازه می دهد تا به صورت همزمان بدون ایجاد وقفه در کار دیگری بر روی یک سند واحد کار کنند.

نرم افزار پاور پوینت نرم افزاری برای ارائه مطلب است. در دروس دوره مقدماتی این آموزش، با روش های ایجاد و ویرایش انواع اسلایدها آشنا شده و نحوه کار با نمای Outline را بصورت کامل خواهید آموخت. نحوه کار با Object ها، ویرایش و مدیریت متن، روش های قالب بندی، ترازبندی، بولت و شماره گذاری، جستجو و جایگزینی و درج تصاویر از دیگر مباحث این دوره آموزشی است.

در دروس دوره متوسط، با فراگیری روش ایجاد آلبوم تصاویر، نحوه ترسیم و ویرایش اشکال و روش های درج افکت های دو و سه بعدی را مورد مطالعه قرار داده، سپس در مباحثی مجزا و بصورت کامل، نحوه درج انواع مختلفی از Objectها نظیر Iconها، 3D Modelها، Word Artها، SmartArtها، جداول، را خواهید آموخت. روش کار در نمای Slide Master نیز از دیگر دروس این دوره آموزشی است.

در دوره پیشرفته نیز با مطالعه روش های ایجاد سرصفحه و پاصفحه و همچنین کار با Theme ها، به بررسی قابلیت های Action Button و Hyperlink پرداخته، و اصول درج و ویرایش انیمیشن بر روی Object ها و اسلایدها را فرا خواهید گرفت. علاوه بر موارد ذکر شده، با تنظیمات Slide Show، روش های انتشار اسلایدها، تهیه خروجی، کاربرد Comment ها و مدیریت فایل ها آشنا خواهید شد.

این بسته شامل ۲ عدد DVD ٩ گیگابایتی حاوی نسخه نهایی نرم افزار Microsoft Office ویرایش ۲۰۱۹ به همراه فعال سازی دائمی و دوره های مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش Microsoft PowerPoint 2019 می باشد.

این محصول با شناسه اثر ۰۶۷۲۵۹-۰۲۳۷۸-۸ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است.

تعداد دیسک2 حلقه DVD9
سطح آموزشمقدماتی تا پیشرفته
متد آموزشیاینتراکتیو
قابل استفاده درکامپیوتر

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

آموزش PowerPoint 2019 - پرند

آموزش PowerPoint 2019 - پرند

2 حلقه dvd9 | دوره کامل به همراه نرم افزار Office 2019 | حجم محتوای اثر 16 گیگابایت

| شماره شناسنامه اثر : ۰۶۷۲۵۹-۰۲۳۷۸-۸

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب