محصولات تسکو (TSCO)

خرید عمده محصولات تسکو (TSCO) با بهترین قیمت بازار ویژه همکار. لیست قیمت پخش عمده اسپیکر تسکو با گارانتی و ارسال به تمام شهرهای ایران.

مجموعه توسن سیستم در سال 1381 با هدف توزیع محصولات جانبی کامپیوتر آغاز به کار و در این راستا سعی نمود در مسیر ارتقاء توان کارآئی قدمهای شایسته ای بردارد که توزیع کلیه محصولات Genius ( جنیوس ) General ( جنرال ) Focus ( فوکاس ) Virea( ویرا ) در فاز اول کار موید این واقعیت بود به طوریکه روند تدوینی نه تنها خبر از اقتدار در عملکرد را تداعی می نمود بلکه موجبات افزایش توان رقابتی مجموعه را در راستای ماندگاری و پایداری در بازار کامپیوتر کشور به ارمغان آورد . و اما لزوم کسب اقتدار در بازار کامپیوتر تجربه در سایر مسیرها را به کرات گوشزد می نمود که از آن جمله تحکیم پشتوانه های کاری در سایه توانمندیهای داخلی و ایجاد ارتباط آن با امتیازات خارجی بود و این خود موجبات شکل گیری روند واردات محصولات در قالبهای تعریف شده و تکمیل مسیر آن را در جریان مونتاژ سبب گشت . برند TSCO (تسکو) نتیجه این تعامل و فراهم کننده مسیر تجاری جدیدی در بازار کامپیوتر بود , برندی قابل اطمینان و با طیف گسترده ای از محصولات کامپیوتری که اطلاعات جامعی از محصولات به همراه قیمت و تصویر در سایت www.kharidomde.com قابل رویت و آماده فروش میباشد .


برند تسکو به عنوان تولید کننده و واردکننده طیفی وسیع از لوازم جانبی و قطعات کامپیوتر در حیطه محصولات زیر فعالیت قابل توجهی دارد:


مجموعه کیبورد و موس تسکو


تولید موس و کیبوردهایی با کیفیت در مدل های گوناگون توسط شرکت تسکو انجام شده است. انواع موس و کیبورد تسکو در مدل های گیمینگ، بی سیم و سیمی در بازار موجود می باشد و در اختیار کاربران قرار می گیرد. کیبورد تسکو بسیار متنوع بوده و همواره برای نیازها و بازه های قیمتی متفاوت، گزینه ای را ارائه می دهد. تسکو برخی از کیبوردهای خود را به همراه ست با یک موس ارائه می دهد. به این صورت که با اتصال دانگل به USB سیستم، موس نیز به سیستم متصل می شود. به عبارت بهتر کیبورد و موس به صورت همزمان در سیستم قابل استفاده خواهد بود. مزیت مهم این است که سیستم از دو پورت استفاده نخواهد کرد و یک پورت سیستم می تواند برای هدفی دیگر در نظر گرفته شود.


هندزفری تسکو


یکی دیگر از کالاهای دیجیتال ارائه شده توسط برند تسکو، هندزفری می باشد که در مدل های سیمی، دورگردنی، بلوتوثی و هدست به بازار ارائه می شود. هندزفری تسکو با کیفیتی قابل قبول، تکنولوژی پیشرفته و طراحی جذاب می تواند به پخش موسیقی با شفافیت و جزئیات بپردازد و لذتی بی نظیر را برای کاربر به وجود آورد.


کابل تسکو


کابل به عنوان یک پل ارتباطی میان ابزارهای مختلف و تبدیل عملکردی فوق العاده دارد و یکی از ابزارهای ضروری زندگی دیجیتال به شمار می رود. برند تسکو با طراحی و تبدیل انواع کابل در این زمینه بسیار خوش درخشیده است. کابل تسکو انواع مختلفی از جمله تایپ سی، اندروید، لایتنینگ، برق، لپ تاپ، انتقال صدا و تصویر را در بر می گیرد و می تواند بسیاری از اتصالات و ارتباطات بین دستگاه های دیجیتال را مدیریت کند.


اسپیکر تسکو


اسپیکرهای برند تسکو از تکنولوژی پیشرفته و طراحی بی نظیری بهره گرفته است و با صدای فوق العاده ای که برای کاربران ایجاد می کند می تواند انتخابی منحصر به فرد برای متقاضیان اسپیکر باشد. اسپیکر تسکو تنوع بسیار بالایی دارد و این امر موجب سهولت در فرآیند انتخاب و خرید گشته است. به گونه ای هر کاربر با توجه به نوع نیاز و سلیقه فردی خود می تواند انتخابی متناسب داشته باشد.