Adobe Acrobat X Pro ME

301072

قیمت پشت جلد : 6000 تومان، بهمراه فیلم آموزشی نصب نرم افزار

Adobe Acrobat نام محصول با سابقه و بسیار مطرح کمپانی Adobe و سازنده فورمت بسیار رایج کتب الکترونیک PDF است که سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از این نرم افزار مطرح خود، کاربران را در خواندن و گسترش فورمت بسیار توانا و PDF یاری می کند.

فرمت PDF مخفف Portable Document Format است، به معنای فرمت سند قابل انتقال. بدین معنی که شما یک فایل را با این فرمت ذخیره می کنید و آن را میان هزاران نفر به اشتراک می گذارید. امروزه اکثر کتاب های الکترونیکی با این فرمت عرضه می شوند. فایل های PDF دقیقا همانگونه ای چاپ میشوند که شما آن را در مانیتور می بینید، با همان صفحه بندی، فونت و عکس های موجود. بدون اینکه وابسته به محیطی باشند که در آن ساخته شده اند. علاوه بر این امنیت در این فایل ها نسبت به سایر فرمت های موجود بسیار بالاتر است و حتی امکان رمزگزاری روی فایل جهت امنیت بیشتر نیز ممکن است. در این حالت کاربر برای باز کردن و ویرایش این فایل ها نیاز به رمز عبور خواهد داشت.

Adobe Acrobat دارای دو ویرایش Acrobat Reader و Acrobat Writer است که ویرایش Reader درتمامی نسخه ها رایگان بوده و ابزاری برای خواندن تمامی فایلهای PDF در سیستم عامل های گوناگون است. نسخه ی Writer نرم افزار که در چند نسخه ی اخیر ارائه شده ی  شرکت Adobe در یک پکیج قدرتمند همراه با نرم افزار Reader قرار گرفته و با نام Adobe Acrobat Professional شهره شده است که مجموعه ای قدرتمند و کامل از تمامی ابزارهای مورد نیاز برای نمایش هرچه بهتر و خلق فایلها و کتب الکترونیک هرچه قدرتمند و توانا تر PDF است.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

Adobe Acrobat X Pro ME

Adobe Acrobat X Pro ME

قیمت پشت جلد : 6000 تومان، بهمراه فیلم آموزشی نصب نرم افزار

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب