No picture

کارت گرافيک ايسوس 2G مدل DDR5 Radeon R7 360 گارانتی اصلی

122037

گارانتی سازگار یا لایف


  • 1070 مگاهرتز فرکانس پردازنده برای عملکرد بهتر و تجربه بی‌نظیر بازی
  • طراحی فن دوگانه ایجاد دو برابر جریان هوای بیشتر و سه‌برابر عملکرد ساکت‌تر
  • فناوری Auto-Extreme همراه با قطعات Super Alloy Power II : اطمینان و کیفیتی در سطح ابزارهای فضانوردی
  • GPU Tweak II همراه با Xsplit Gamecaster افزایش عملکرد با تنظیمات بصری و امکان انتشار فوری جریان

سریع‌تر، ساکت‌تر، خنک‌تر بازی کنید

ASUS R7 360 گرافیک‌های فوق‌العاده خنک جدید با عملکرد پیشرفته، فرآیند تولید عالی و استحکام بالا برای افزایش دوام و طول عمر هستند. این کارت‌های گرافیک جدید از پردازنده‌های AMD® Radeon™ R7 360 قدرت می‌گیرند و به فناوری‌های اختصاصی ایسوس مجهز شده‌اند که شامل طراحی دوگانه فن با دو برابر جریان هوای بیشتر و سه برابر عملکرد ساکت‌تر است. این مدل همچنین از فناوری Auto-Extreme با قطعات Super Alloy Power II در سطح کیفیت و دوام ابزارهای فضانوردی استفاده می‌کند ضمن اینکه GPU Tweak II همراه با XSplit Gamecaster برای افزایش عملکرد در یک رابط گرافیکی و انتشار فوری جریان بازی با این مدل عرضه می‌شود.


فناوری AUTO-EXTREME همراه با Super Alloy Power II

کیفیت و دوام در سطح ابزارهای فضانوردی

کارت‌های گرافیک ایسوس با فناوری AUTO-EXTREME تولید می‌شوند که اولین شیوه تولید 100 درصد مکانیزه است و از قطعات Super Alloy Power II با کیفیت ابزارهای فضانوردی بهره می‌برد که کارایی را افزایش می‌دهند، مانع از افت توان می‌شوند، نویز اندکی تحت فشار پردازشی تولید می‌کنند و فعالیت حرارتی کمتری برای کیفیت بی‌نظیر و بیشترین سطح اطمینان دارند.

GPU Tweak II همراه با Xsplit Gamecaster

بهینه‌سازی تا قلب محتوای شما

GPU Tweak II با یک رابط کاربری کاملا جدید، دوباره طراحی شده است تا اورکلاکینگ ساده‌تر شود و جذابیت بصری بیشتری داشته باشد ضمن اینکه گزینه‌های پیشرفته آن نیز برای اورکلاکرهای حرفه‌ای حفظ شده است. ویژگی جدید Gaming Booster با یک کلیک، از طریق حذف فرآیندهای اضافی و تخصیص تمام منابع، عملکرد سیستم را حداکثر می‌رساند. XSplit Gamecaster به شما امکان می‌دهد به راحتی جریان بازی را از درون آن ثبت و منتشر کنید.

XSplit Gamecaster: ضبط و انتشار فوری جریان بازی

اکنون می‌توانید XSplitGamecaster را از درون بازی اجرا کنید و با یک کلیک جریان بازی را ضبط و منتشر سازید. همچنین می‌توانید با قابلیت‌های یادداشت نویسی درون بازی و ویرایش ویدیوها، تجربه خود از بازی‌ها را ارتقا دهید.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کارت گرافيک ايسوس 2G مدل DDR5 Radeon R7 360 گارانتی اصلی

کارت گرافيک ايسوس 2G مدل DDR5 Radeon R7 360 گارانتی اصلی

گارانتی سازگار یا لایف

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای محبوب